nybaby09 Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Jeg er litt sent ute, men Emil kom 1 august med keisersnitt. Han var 3470og 50 cm helt perfekt Alt gikk veldig bra og det var en utrolig opplevelse å bli mamma for 1. gang. Vi har hatt litt trøbbel etter at vi kom hjem så derfor har jeg ikke fått vært her inne og fortalt dere om snittet før i dag. Han vokser og trives hjemme, og nå nyter jeg og hverdagen sammen med verdens vakreste gutt. Dere har alle noe å se frem til. Takk for all støtte og munter ord den tiden jeg har vært her inne. Nå skal jeg bla litt bakover i trådene her og lese hvordan det har gått med dere som ventet på samme tid som meg Mange hilsner fra Emil og
chianti70 Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Gratulerer med lille Emil! Høres herlig ut å endelig kunne holde på det lille gullet i magen!
mamamimmi Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Gratulerer mam! Nå venter spennende og deilige tider for dere. Klem
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Gratulerer med vesle Emil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå