Tubbies Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Valentin?? Jeg ser på svenskenamn.se at Valentin er er guttenavn som etterhvert vil krype inn på topp-lista. Jeg syntes det var ganske fint. Kjenner dere noen som heter dette? Og hva synest dere om navnet?
Vannmann35 Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Kjenner ingen som heter det og er heller ikke begeistret for det. Jeg tenker på skuespillet Lilly Valentin, som flere ganger har gått på norske scener, og oppfatter det derfor som et etternavn. Tenker også på Velentins dag. Synes navnet er litt "to much".
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Kjenner ham ikke,men sønnen til Steve Ackles heter det,Aaron Valentin! Aaron er etter Elvis..(patetisk,spør du meg)
Tubbies Skrevet 6. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2007 Det er ikke så rart at navnet assosieres til Valentins day...: "Valentin betyr: frisk sunn, av latin valens Valentin-dagen 14. febr. er etter en biskop og lege i Rom d.296(?), kjærlighetens og vennskapets skytshelgen, drept fordi han elsket den blinde Julia" Men kanskje det i seg selv gjør navnet litt sukkersøtt?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 kjenner en Lukas Valentin, skolegutt.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Ja, opplysningene ovenfor stemmer med vår utmerkede NAVNEGUIDE, der finner vi også at 75 menn heter Valentin i Norge og 239 kvinner heter Valentina - men jeg vet ikke om jeg ville valgt disse navnene selv...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Kjenner en mann i midten av 30-åra som heter det. Han har aner fra eks-jugoslavia, derav navnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå