Gå til innhold

Noe som opplevde lignende og var gravid? er det håp for oss?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg hadde eggløsning for ca 11 dager siden. I går klarte jeg ikke vente lenger, tok derfor en graviditets test som var blank, men 2 !/2 time etter tok jeg den opp fra bosset å fikk se en svak svak strek( hvet den da ikke egentlig er gyldig) Men et håp kom jo opp da, vil den slå ut selv om en ikke har hcg hormonet i kroppen? Trodde ikke det var mulig,men..... ok.

Så i dag fikk jeg litt lyse brun utflod på truse innlegget og deppet for at mensen kom,men det ble med det. Hva skjer? Skal ha mensen disse dager. Føler jeg går fra å kjenne mensen kommer, til at den ikke kommer( føler ingenting) og plutselig føler jeg at jeg kan være litt gravid likevell. Det jeg har av symptomer er at jeg er utrolig trett( men det kan jo skyldes andre ting og)

 

Skal ta test i helgen hvis mensen ikke kommer. Men hva tror dere? Helt ærlig er det håp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er igrunn veldig vanskelig å si.....Kanskje du ikke venta lenge nok før du kaste gtesten???

 

Men i alle fall, ta en ny test, og se da......Lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man skal aldrig se på tester som har gått over dato. blir litt oppgitt over det der jeg, for det står i bruksanvisningen.....kan ikke folk lese lenger?

 

 

 

når det er sagt, ta heller en ny test da om noen dager å se da. kanskje den er positiv.

 

hilsen hormonella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe hormonella ja! Hvis du ikke blir oppgitt av mer....

 

Jeg er fullt klar over det,men i en situvasjon hvor du er spent og håper er det vanskelig å la være og lure litt. Så takk for svar.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

He, he, kjenner meg så igjen, testet også altfor tidlig, faktisk 8 dager før ikm, var så å si sikker på at jeg var gravid da. testen ble negativ, men så på den en halv time etterpå og da var den svaaak positv. Testet igjen ett par dager etter og da ble den svaak positiv etter 1min, så det er håp da. Når det gjelder det andre, så kan det høres ut som festeblødning, opplevde det samme da jeg gikk gravid sist. Men skal ikke gjøre deg for optimistisk heller da. Ta en ny test om ett par dager så får du se. Lykke til!! Håper å få høre hvordan det går da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk slik brunaktig utflod da jeg var gravid. Og den holdt seg slik i flere dager. Masse tykk utflod. Jeg ble sinnsykt trett bare en uke etter EL. Jeg testa svakt positivt fem dager før IKM.

 

Så jeg tror at du kanskje er gravid. Jeg krysser fingrene. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror dessverre det ikke er håp.. Negativ test (den er jo bare gyldig innen 10 min!) + brun utflod (spotting) er tegn på at tanta er rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke planlagt å få baby nå, så jeg tok ikke testen så tidlig (siden jeg ikke hade svangerskap i tankene ;) men omtrent da jeg skulle ha mens, fikk jeg endel sånt rød/brun utflod, og jeg regnet med at det var mensen som startet.

Hadde ingen menssmerter, og neste gang jeg var på toeletten, var det ingenting.

Jeg var også utrolig trøtt akuratt i den perioden.

 

Så det kan jo være håp for deg og da skulle jeg tro ;o)

 

Lykke til iallefall. Krysser fingrene for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ta en ny test, hvis ikke det kommer en strek vertikalt, vent 10 min og sjekk igjen. er det veldig tidlig kan det ta litt tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Om ikke testen viste noen som helst antydning til strek innen fem minutter etter at du hadde tatt den, så må du IKKE tro på en evt. strek som kanskje dukker opp etter noen timer. Denne streken er ikke noe tegn på positiv test, og den kan dukke opp enten det viser seg senere at du er gravid eller ikke. (Har selv opplevd dette, og var da ikke gravid).

 

Denne gangen testet jeg 4 dager før IKM, og etter bare noen sekunder kom det opp en klar og tydelig strek :)

Men mange som er gravide trenger ikke nødvendigvis teste positivt såpass tidlig, noen får kanskje ikke en positiv test før det er gått en uke over IKM.

 

Så det er håp om at du kan være gravid, men ikke ha noen tro utifra den testen du tok tidligere.

 

Ønsker deg uansett lykke til!!

 

Hold oss oppdatert på hvordan det går :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fikk positiv test i morges, så her er jeg og skal ruge sammen med dere! Er ikke lenger enn 3 uker og 6 dager på vei,hehehe så dette er veldig ferskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom fra 2 trimester.

Første testen jeg tok var blank veldig lenge, så jeg la den fra meg ei godstund.. Når jeg igjen kika på den så var der kommet en svak strek. Så der er en liten mulighet da, jeg tok da en ny test seinere på kvelden som blei positiv med en gang.

Jeg fikk positiv test 10 dager etter sex. Dette var dog ikke planlagt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...