Gå til innhold

Noen som har noen tips til baby shower? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har en vennine som akkurat har flyttet til byen igjen fra statene.

Hun foreslo her om dagen at vi burde ha babyshower for meg og den lille i magen:o)

Det er jo veldi vanlig der hun kommer ifra så det hadde jo vært gøy å prøve å få tradisjonen hit også.

jeg er med å feirer enhver annledning, så dette blir sikkert gøy!

men er det noen som har noen tiips til hva vi kan gjøre..

Vi tenkte å ordne litt mat og ha noen leker....men hvilken??

Takker for alle svar og tips:o))

Fortsetter under...

Skrevet

Trodde det var venninnene som arrangerte dette for den blivende mor jeg :) Slik at hun bare kunne møte opp til et hyggelig selskap...

Skrevet

Ja, er det ikke venninnene som organiserer og til og med kjøper inn mat og ellers det som skal spises PLUSS gaver til babyen?

Og de jeg har vært med på, deriblant mitt eget, gikk veldig rolig for seg. Bare en rolig kveld med de venninnene man har :)

Skrevet

Jo , det er sikkert det.

men i og med at det er ingen jeg kjenner som har brukt å gjort dette før så skal jeg og hun venninnen ordne det.

Hvis ikke er det ingen andre som kommer til å gjøre det.

Å hun kjenner ingen andre av mine venninner som hun kan få med seg til å gjøre det for meg.

gjør meg ingen ting å ordne maten selv for å be mine venninner på besøk:o) Synes bare det er hyggelig jeg!

Noen må jo starte liksom..

Men jeg lurte på litt leker om noen har noen tips , for det skal vi ha:o)

Skrevet

Min amerikanske venninne arrangerte babydusj for meg sist jeg var gravid. Jeg har glemt endel av lekene, men en jeg husker godt er bleietesten. Hun hadde smeltet forskjellige typer sjokolade og smurt inn i hver sin bleie. Testen var å lukte på bleiene og gjette på sjokoladetypen. Bleiene så veldig ekle og "naturlige" ut, men lukten var heldigvis litt bedre enn den pleier å være. En annen lek var at alle skulle tippe hvor stor magen min var i dopapirlengder. Jeg fikk også bind for øynene og skulle kjenne på forskjellige babyrelaterte produkter og gjette hva de var. Vi hadde også en navnelek, men den har jeg helt glemt. Tror hun fant endel av lekene på nettet, så det er sikkert mulig å søke på babyshower og se om det dukker opp noen tips. Det var en veldig hyggelig kveld!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...