Gå til innhold

Noen som veit hvorfor???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor får man (Ihvertfall noen) oppblåste mager da dem er gravide?? Så dem ser ut som om dem er flere mnd'er vei, enn det dem er? Jeg er kun u 8 uke, men ser ut som jeg er i 4-5 mnd=((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du finner svaret på det dersom du leser uke for uke her på BIM

Skrevet

Ja, jeg leste uke for uke, men det sto kun at man fikk /kunne få oppblåst mage....... Jeg kan ikke si jeg har treg mage, for jeg både fjerter og går på do ellers (For å si det rett ut, bæsjer), men fremdeles VELDIG OPPBLÅST=((

Skrevet

luft...................

jeg ser kjempegravid ut om kveldene, men er bare 4+5....

Skrevet

Har det akkurat som deg!!! Trodde jeg val alene om dette... hehehe... er også i uke 8 og ser ut som om jeg er i 4-5 mnd... Ikke akkurat lettt å skjule magen når den strutter ut. Vil vente til jeg er over uke 12 før jeg forteller det til venner og kjente:)

Skrevet

Jøss, er hele den magen min bare luft???=O hehehe...... stakkars samboern min da om jeg skulle slippe ut all den lufta på engang....... Da stryker vel han med av forgiftning hehehe.. stakkars mann.....

Skrevet

Ja..... godt å høre det er flere=)) Jeg pleier å si da folk ser på magen min, for dem forventer jo at det der inne er et barn (det er jo det da, men ikke så det skal syns enda) at magen er så stor kommer av for mye mat...... herregud, bare 8 uker, men ser jo sååå gravid ut alt....Blir da litt flau jeg =0

Skrevet

Hehehe... Blir litt flau jeg også. I dag bemerket en kompis av samboeren min at jeg hadde lagt på meg... Hadde så lyst å si hvorfor, men klarte å holde meg:) Han tror nok jeg er utrolig glad i mat.

Skrevet

Hehehe.. Da får vi bare si at vi plutselig har fått så goood matlyst i det siste..... også bare se undrende på dem om de skal kommentere noe mer=))

Skrevet

Jepp:) hehe... Bring it on!! Gleder meg til den dagen jeg kan slenge i trynet på han at jeg er gravid. Han har ikke den fjerneste anelse om det.

Skrevet

Årsaken til at man 'eser ut' og ser ut som om man er i 4-5 måned, selv om embryoet bare er et par cm er hormonproduksjon. Kroppen produserer mer progesteron, som gjør at tarmene 'slapper av'. Det igjen gjør at tarmbevegelsene, som normalt er med på å skyve/pumpe avføringen mot utgangen, slarker litt, og man får dermed litt tregere mage og luft.

Skrevet

Tusen takk for svaret, Kalama=))

Nå kan jeg slappe av. Trodde den store magan kom av for mye god mat..... Jada, jeg eter mer nå enn vanlig, men så stoor a gitt=))). Men da veit jeg bedre hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...