Gå til innhold

oisann..har visst gått ned 2 kg etter jeg ble gravid...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å men du er jo kjempe heldig til tross for den dårligee matlysten ! Her sliter jeg med + 3 kg allerede og er bare kommet til 8+0 idag .. phewi ! Føler heller ikke jeg har spist amass .. men føler meg tyngre både her og der! La oss håpe det kan være endel veske som samler seg i kroppen også ..hmmm ! Blir jo helt håplaust hvis det fortsetter slik..

Vet åssen det er... Har gått ner 4-5 kg!!! Men da hadde jeg lit over ettersom jeg akkurat har gått gravid....Jordmoren sa att dem som ikke trenger gå ner i vikt gjør det i begynnelsen, mens dem som trenger det ikke gjør det!!! (håper ingen tar illa opp)

Annonse

Jeg har også gått ned 2 kg, fikk meg en overraskelse når jeg gikk på vekta i dag.. Men det gjør ingenting, har litt til overs uansett... ;) Har nok med fryktelig liten matlyst å gjøre, og mye kvalme. De kommer vel fort nok på igjen! :)

Jeg har også gått ned 2 kg, er 9+3 idag. Har dårlig matlyst, ingenting frister, men jeg spiser jo. I forrige svangerskap gikk jeg også ned 2 kg før det begynte å stige, men da var jeg ikke kvalm og spiste som en hest. Så jeg tror det er forbrenningen som har økt, det koster jo kroppen en del å skulle lage et nytt liv..:)

Åååå, disse kiloene! Jeg har ikke veid meg siden jeg ble gravid, men på første kontrollen må jeg jo bare det da. Sist jeg var gravid (2 år siden) veide jeg det samme på første kontrollen som ved termin! 90,2 kg. Dette pga at jeg slet mye med kvalme og oppkast. Da lillegutt og jeg kom hjem fra sykehuset veide jeg 74 kg. Gjett om jeg følte meg slank og fjong, var jo sikker på å veie godt over 100 ved termin! Hmmmm, lurer på hvordan det blir denne gangen mon tro? Men ærlig talt, vi henger oss opp altfor mye i vekta! Det viktigste av alt er jo å komme i mål med en frisk og sunn baby!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...