Gå til innhold

Flaskevarmere...hvem er raskest og best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å investere i en flaskevarmer som kan passe til Avent sine tåteflasker. Hvilken bør jeg velge? Litt viktig at den er rask og effektiv...Avent sin har jeg hørt bruker 4 min, finnes det noen raskere??

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

finns det flaskevarmere??var på barnas hus,og der hadde de bare slike termo vesker som holder melka varm/kald ettersom hva man ønsker..men syns den fungerte dårlig....hadde varma opp litt nan og den lå i termoveska i kanskje max en time,og den var kald når jeg kjente på den..men flaskevarmere høres jo genialt ut,hvor kan man kjøpe slike da,og hvordan fungerer den??

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en flaske varmer.. sånn jeg kan ha med ut på tur. den må kokes mellom hver gang jeg har brukt den.. er en slags væske som blir varm og stiv liksom når jeg klemmer på en liten knapp.. hehe.. er ikke så flink til å forklare.. følger med en sånn termo veske til den også som man setter flaska og den varmeren oppi... den tar 15 min før melken er varm nok.. har tatt den etter 10 min også jeg da ;)

har kjøpt den på en barneutstyrs butikk her jeg bor.. men den butikken tror jeg kun er her.. (gjøvik)

husker ikke hva merket heter i farten... men veldig kjekk å ha med på tur :)

Skrevet

Hei

Jeg har flaskevarmer fra Philips. Den har jeg kjøpt på elkjøp. Koster 349,- og kan brukes i bilen. Jeg er kjempefornøyd. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...