Hegemus Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Da kom mensn på rugedag 8!!!! Jævla drittkropp!!!
Frk. G Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Åååå....nå ble jeg lei meg! Dette var trist vennen min! Kjempe klem til deg!!
Eggkoker'n Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Så ufattelig trist da hegemus !! Virker som om dette er dagen for flere her inne...
GORDONSETTER Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Det var ikke mye hyggelig lesning. Det er nesten sånn at jeg gruer til å ruge, for å få mens. Men det er desverre slik for de fleste av oss her inne. Vil du prøve igjen? Føler med deg nå, fortvilelsen og alle tanker. Ta vare på deg selv:)
Chaiemae Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Huff dette var utrolig trist. Ta godt vare på deg selv.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Dette var kiiipt hegemus... Skjønner du ikke har det greit nå... (
Storkfrøken69 Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Godt sagt! Du sier akkurat det jeg har lyst til å si dag og. Jeg føler med deg. Dette er rett og slett en forferdelig dag. Men, snart ar vi fokus på neste forsøk i stedet. Da kommer denne triste, triste dagen i bakgrunnen. Vi skal få det til!!!!!!!!!!!!!!
Tellefanten Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Skikkelig kjipt ja. Skjønner deg godt. Velkommen i klubben. Vi får prøve å se fremover. Stor klem
finetine Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Uff det var trist å høre! Bygger opp så mye forventininger når man venter at fallhøyden blir stor............... Tenker på deg vet hva du går igjennom Stor trøsteklem
Randn Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 uff....det var ufattelig trist. Jeg har fulgt med deg hele tiden og heiet på deg. Det er ikke mye å si annet at jeg håper at dere lykkes til slutt. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå