Gå til innhold

Hcg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var det noen av dere som oppdaget graviditeten noe sent og fikk målt Hcg verdi? Hvor langt var dere på vei og hva var Hcg?

Jeg er ca 2 mnd på vei, desverre usikker på hvor mange uker! Målte Hcg verdien hos legen tirsdag og den var 39 000, noen som vet ca hvor langt på vei jeg er med denne "summen"? Klem fra meg;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for "dytten", hehe..har uregelmessig menstruasjon og har skrevet ned HVEr gang jeg har menstruasjon, og i mai måned skrev jeg det selvsagt ikke ned, har tenkt og tenkt, men husker ikke eksakt dag, men er 90% sikker på at det var ca 5/7 (uke 27) iallefall ikke hatt noe blødning etter uke 28! hehe, rotete, uff..;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da er du isåfall nesten 9 uker:) Har du vært til legen?? Du får jo uansett vite termin når du skal til UL, men det er jo en liten stund til da:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det offentlig at jeg er i 9.uke da...med et lite slingringsmonn på 1 uke eller 2..? Er litt kjedelig å ikke vite hvor langt en er på vei. Jepp, var hos legen tirsdag og fikk "bekreftet" graviditeten og tok Hcg prøve, skal tilbake om 4 uker :o)

Ja ultralyd virker leeenge til...men det blir fryktelig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...