Gå til innhold

Åssen klare dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt knust, å lei meg, føler allt bare raser sammen, å det eneste shærsten kan si er du sur lr, i steden for å spørre om jeg egetnlig har det bra, helt ærlig har jeg det forferdelig, å vet det bare er en deprisjon i svangerskapet (håper) Føler tårene presser på hele tiden, føler meg så alene, venter vårt andre barn, å føler det bare er meg å barna, jeg trenger liksom litt mere familie utav dette..

Han sitter dagene lange på datan å spiller med venner.. å jeg må rett å slett spørre mange ganger om han kan hjelpe til i huset, å jeg mener dette ikke er rett, Tenkt viss han bare kunne vaske huset å rydde en dag, uten at jeg hadde trengt å si noe? Har det vanslelig nokk, men et barn å være gravid + mat å kler osv..

Føler bare meg alene jeg..

Men uansett åssen jeg føler det så elsker jeg liksom han overallt i verden.. Å vill aldri miste han. Men vet ikke va jeg skal gjøre eller ta meg til..

Bare gråter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn har ofte ikke den egenskapen at de spørr hvordan vi har det.

Vi kvinner har den egenskapen at vi går og venter på at det skal skje, i stedet for å fortelle hva som virkelig plager oss...

Forslaget mitt må være:

Sett av en kveld sammen med kjæresten din. Fortell han at du nå begynner å bli litt sliten, og at du hadde satt stor pris på å få litt hjelp i ny og ne. (Det hjelper som regel ikke å kjefte). Det kan være lurt å gi han konkrete oppgaver, for det er ikke sikkert at han ser det samme som deg.

Her i huset bytter vi på å gjøre ting, men siden jeg nå har bekkenløsning så gjør sambo nesten alt! Det som er viktig er å gi dem ros(ja, litt patetisk*ler*), selv om du ser at ting ikke har blitt gjort slik du vil at de skal gjøres. Det får dem til å gjøre det igjen.

Jeg aner veldig lite om deres situasjon, så dette kan virke litt simpelt, for du har sikkert prøvd tidligere... Men få frem hva du tebker/føler! Det er i alle fall en start!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...