mamamimmi Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 ..og jeg ble veldig glad. Man glemmer lett, tror ikke riktig, at der finnes et litet barn derinne. Jeg er i uke 33 nå. UL ble gjort for å lokalisere morkaken, og nå lå den der den skulle. Barnet var +22% i störrelse, men jeg tar det med ro. Alt så fint og normalt ut. Jeg har vaert veldig sliten, men dette ga meg mye glede og energie. Ser frem emot å möte ded lille! Hilsen til alle, Klem
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Sååååååååå kjekt da. Det er så koselig å se de små,før de kommer ut i denne verden,blir mer virkelig da. Fint at alt så bra ut da. Lykke til videre og håper at du får litt mer energi den siste tiden.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Så godt å høre mamamimmi Dette går jo helt fint Ikke lenge igjen nå til du får se babysen din Klem
snikers Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Så flott.Det er så godt med en bekreftelse at alt står bra til.lykke til videre.
chianti70 Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Så deilig mamamimmi! Jeg gleder meg til UL selv jeg. Til tirsdag skal jeg få en titt igjen og da er jeg 37+3. Skal sjekke hodeleie. Lykke til videre mamamimmi!
mamamimmi Skrevet 7. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2007 Hei, Takk så mye, alle sammen! Og så deilig chianti70, ikke langt igjen der, nei. Ja det er morsomt med UL, du ser de små hendene, nese, min holdt på med tungen på hånden sin. Stort lykke til! Jeg har fått tilbake kvalmen litt, spesiellt om morgen og kveld. Men barnet presser vel på mavesekken. Klemmer
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Det er morsomt å hilse på de små nurkene våre, glad for at alt går bra med dere, nå er det ikke lenge igjen. Kjenner selv at jeg har begynt å tenke på fødsel, gleder meg...
nungo Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Dette var veldig koselig, mamamimmi! Så godt å høre at den lille har det fint i magen din :-) Nå håper jeg du kan nyte resten av svangerskapet og la den lille vokse seg enda litt større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå