Gå til innhold

Elendig oppfølging av sykehuset i svanger!!!

Stolt mamma!

Anbefalte innlegg

Eg har vært så sur i dag!!!!!

I dag hadde eg fått time på gynekologisk avd på sykehuset. Jeg skulle få svar på alle prøvene jeg tok sist mandag. Va kjempe nervør påforhånd!!

Viste på forhånd at jeg kom til å få en ny lege - pga hun jeg var hos sist ikke hadde mulighet til å se på meg. Men hadde fått beskjed om at det ikke gjorde noe.

Ettersom jeg vett at det ofte er lang kø der nede, ringte eg ned for å høre med de. Men fikk da beskjed om å bare komme til avtalt tid kl.12.

Da jeg kommer ned får eg kontra beskjed - kaos i dag - forbered deg på venting!

Etter 2 lange timer er det min tur.

Kommer inn å blir møtt av en lege så spør hva hun kan hjelpe meg med. Forteller at jeg har mistet 3 ganger på 9mnd og at jeg tok endel prøver som jeg skulle få svar på idag. Sa og at jeg hadde fått beskjed om at vi i dag skulle finne ut hva vi skulle gjøre videre....

Men der va det lite hjelp å få!!!! Nei det måtte eg snakke om me hu legen som hadde tatt prøvene om....

Prøvde å forklare at hu legen eg snakket med sist sa eg skulle snakke med henne om dette... Men nei det var ikke prossedyren.... Spurte om jeg kunne få litt råd av henne... Hva hun trodde vi kunne gjør videre...Om samboeren min burde bli testet.. Men nei igjen... Det ville hun ikke snakke med meg om - det måtte eg diskutere med hu andre legen....

Va ikke snakk om å få noen hjelp eller råd av henne i det hele tatt!!!

Prøvde å si at eg har vært mye på denne avd å hatt forskjellige leger hver gang - "kan du ikke ikke bare diskutere dette med meg du? Så eg slippe å komme tilbake igjen...."

MEN nei igjen!!! det va ikke slik de gjorde det her.....

Blei så sint og lei meg at eg begynte å grine der eg satt....

Men måtte tilslutt innse at eg ikke fikk någe hjelp der...

Legen beklaget seg - men det hjalp ikke meg mye!!!

Så eg måtte bare tørke øyene mine å gå!!!!!!!

Så nå må eg vente til eg får en ny time av hu legen eg hadde sist...

OFF! Måtte bare få ut litt frustrasjon!!!

Fortsetter under...

Uff, for en dritt dag! Og for en behandling du har fått!!! Burde ikke vært lov. Skjønner de ikke hvor sårbare vi er i vår situasjon? Det er ikke bare bare å gå hjem uten å ha fått svar! Har selv vært i dnne situasjonen og detvar helt jævlig. Håper hun du skal til igjen behandler deg godt, hvis ikke bør du gå privat!

Sender deg en kjempestor trøsteklem!

Stakkar deg. Forstår at du er nedfor og lei etter dette! Det er en kjempesårbar situasjon, og da skal man slippe å oppleve en sånn tilleggsbelastning! Fortell for all del legen din på Sus dette, slik at du slipper å oppleve det igjen. Ring noen dager på forhånd å be om å få snakke med legen, slik at hun er forberedt og du vet at hun er tilstede den nye datoen du har fått. Du kan bare ringe respesjonen og be dem calle på legen.

Håper opplevelsen er bedre neste gang, og at du snart er gravid igjen og at spiren sitter.

Lykke til.

Klem

Hei igjen!

Nå e det 1 uke siden eg va på sykehuset uten å få svar. Ble jo lovet at de skulle ringe....Men det har de selvfølgelig ikke gjort!!

Så i dag va eg hos fast legen min og fortalte det til han. Han blei jo sjokka over behandlingen, å ringte opp til sykehuset for å få de til å sende resultatene til han. Han henviste meg og til en spesialist innen barnløshet(gynekolog). Så nå regne eg me at eg får den hjelpen eg har rett på!!

Blei og enige om at neste gang eg blir gravid ska eg sykemelde meg med engang - å ikke vise meg på jobb før eg e 3mnd på vei!!

Så nå håpe eg ting ordne seg...:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...