Gå til innhold

Noen som har blitt gravide selv om EL testen ikke slo ut?


ønsker meg en baby ti! :-)

Anbefalte innlegg

Er i min 1 pp etter SA, og tror jeg jeg hadde EL mandag/tirsdag etter EL-slim og EL- smerter, men EL testen slo ikke ut denne mnd!

 

EL kjentes likens som det pleier, bare det at testene ikke slo ut!

 

Testet morgen og kveld med QR!

 

Noen som har opplevd noe lignende og blitt gravide likevel?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei! Jeg hadde SA for 7 uker siden, og i min første PP etter den testet jeg etter EL uten at testen viste at jeg hadde det. Men nå er jeg gravid:) Snart 5 uker på vei...Jeg ble skikkelig stressa av all den testinga, men det gikk bra selv om den ikke be positiv på EL dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!! Jeg!!!

 

Jeg tok mange EL-tester. Hver gang var jeg helt sikker på at jeg tok dem på rett tidspunkt og ble like skuffet hver gang. Jeg vet jo at jeg har EL når jeg kjenner symptomene, men ville liksom være sikker. I 4. pp ble jeg gravid, gitt, selvom ingen av de SYV testene jeg tok den måneden slo ut. Jeg fulgte alle regler og brukte digitaltest.

 

Mitt råd er å droppe de testene hvis du likevel har EL-symptomer. Her er min oppskrift:

 

Begynn på din dag 5, ha sex eller la mannen "tømme seg".. Så venter dere til dag 10. Da har dere sex annenhver dag. Prøv å ligge i ro i ca 30 min etterpå. Da jeg fulgte denne oppskriften klaffet det første gang :) Før det hadde vi prøvd å ha sex hver dag rundt EL ca 3 ganger uten å lykkes.

 

LYKKE TIL og slapp av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar begge to! :-)

 

Hadde en SA i uke 9 + 4 den 16 juli, og har hatt en mens i mellom, og er nå altså i 1 pp!

Ble skikkelig frustrert da EL testen ikke viste utslag på EL denne gangen, for det har dei gjort hver gang i samsvar til EL-slim og EL-smerter!

 

Håper det ikke blir lenge til spira sitter! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MaJo0812

Jeg har! Brukte cb el tester, en hel haug! Testet negativt fra dag 12 til 23 før jeg ga opp og tenkte å vente på neste pp. Men mensen kom aldri og jammen var jeg ikke gravid gitt :) Så må jo ha hatt el likevel, så ville ikke stolt blindt på de el testene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...