MaRiAnNe_85 Skrevet 6. september 2007 #1 Del Skrevet 6. september 2007 Noen som vet hvor langt tid d normalt skal ta for kroppen å komme seg etter en fødsel? Fikk ei nydelig datter den 21.08.07.Jeg hadde en ganske dramatisk fødsel (Gikk inn i kramper, pga sv.forgiftning,og måtte ta nødkeisersnitt),og har nå sittet inne sidenl. Psykisk føler jeg meg i fin form,har ikke hatt barselstårer eller noe,men fysisk er jeg i elendig form. Hode vil liksom mer enn kroppen. Er kvalm,liten matlyst,svimmel og litt hodepine. Har prøvd meg på to små turer ut,men begge har endt m at jeg måtte ha fått samboern min til å hente meg. Har holdt på å besvime samtidig som jeg blir skikkeli tørst. Får "dotter" og lyd i ørene mens jeg blir mo i knærne. Det som er så rart er at jeg selv synes jeg er i "fin" form når jeg er hjemme,litt svimmel i hode,men ellers bra. Begynner å bli utolmodig m å komme meg ut i frisk luft+at jeg vil ut å trille tur:) Synes d er så mange andre nybakte mødre som klarer å farte hit og dit. Noe som vet hva som er normalt? Takk på forhånd:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10303281-noen-som-vet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå