ღventer på lykkelitenღ Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 og det var en særdeles merkelig time.Er ca 6 uker på vei (trodde jeg)men det har ikke vokst mer siden sist torsdag.Det så ikke lyst ut i det hele tatt.De skulle sett mer til nå sa hun,kanskje var jeg tidligere på vei enn antatt da....Men det får jeg ikke til å gå opp siden jeg testa positivt lenge før den 21 aug.Jeg fikk egentlig beskjed om at jeg sannsynligvis måtte ta en tablett så livmora starter utstøtning.Men først etter å ha sjekka verdien av blodprøven self.Og nå kommer sjokket!! verdien har fordobla seg!!,fikk totalt sjokk var HELT forberedt på nedgang.Var ca 56000 nå.Det var et godt tegn sa de!?! herregud for en berg og dalbane... Så nå blir det venting en hel uke til,fikk beskjed om å krysse fingrene og håpe det beste. offameg blir helt ødelagt i hodet..Har hatt småblødninger leeenge så trua er ikke på topp heller.For et styr!
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Uffameien! Dette hørtes ikke noe morro ut altså. Jeg håper virkelig at alt løser seg til slutt... prøv å ha litt is i magen, vet det er vanskelig, spesiellt en hel uke til, men tenk positivt. Og slapp av litt, dette er nok stressende. Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå