M by M Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Forskudd er den 10. Ellers vet jeg ikke hvordan det funker når far betaler selv. Det lurer jeg veldig på.... Tror det da kommer når far betaler eller noe. Men jeg trodde man fikk forskudd om far betaler etter den 10. Jeg vet ikke helt.
gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 10 er forskudd ja, jeg fikk beskjed om at forskudd kun ble utbetalt hvis xn ikke hadde betalt inn før den 25 jeg da...ikke lett å bli klok på NAV...
St.Sunniva Skrevet 6. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2007 Alle som betaler bidrag gjennom nav må betale før den 30 i måneden, men jeg er ikke sikker når det kommer til meg, da dette er første måneden jeg skal få annet enn forskudd.
St.Sunniva Skrevet 6. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2007 Har vært på nav og sett, men det står bare dato for utbetaling av bidrag der...ellers er det godt gjemt
St.Sunniva Skrevet 6. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2007 av bidragsforskudd mente jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå