Gå til innhold

Har vært hos legen igjen (oppdatering)

mamma tiL 1stor+2små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere skrevet om at jeg ønsker å prøve på en liten til,legen ga meg grønt lys,men så når jeg skulle ta den ut,anbefalte hun meg å vente på grunn av lav blodprosent og lavt jernlager.

Jeg har nå vært to ganger hos legen i denne uken,for å få jernsprøyte (så nå har jeg fått fire) hun vil sette to i uken i tre uker til,så anbefaler hun å fjerne spiralen etter det. Tre uker til ,så jeg er en prøver. Gjett om de ukene kommer til å gå sakte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant deg her og på 90+ også.....

Jeg er en moden mamma tydeligvis...35 år og førstegangsfødende!! Trives egentlig veldig godt her inne på dette forumet. Mange 20-25 åringer der inne som lever litt annerledes enn deg jeg har behov for m.h.t til ut på byn osv.

så her vil jeg bo....hehe

Skrevet

Ja,der er mange i den aldersgruppen der og,noen er faktisk ikke bare feste feste heller da,men mange.

Blir helt matt jeg,når jeg hører om folk som leverer i fra seg barn på 1 mnd til overnatting hos besteforeldre,tanter osv med unskyldining at de må ha voksentid. En tid for alt mener nå jeg. Sier ikke at vi skal sitte med barna 24/7,men den første tiden er det jo viktig at en har barn hos seg.

Skrevet

Nå har ikke jeg født ennå....men veeeeldig glad jeg ikke har noe behov for å feste osv. Gleder meg bare til babytid, jeg!! Har liksom gjort meg ferdig med nattevandring osv. Kan sikker gjerne ha behov for å gå ut å spise med samboer osv etterhvert, men ikke de første ukene...aldri i veien.

Skrevet

Så bra at det går bedre med deg og at du snart kan få ut spiralen og prøve igjen.

Jeg er forresten blitt innlagt på sykehuset pga blodtrykke, får perm om natta. Har fått lungemodningssprøyter i tilfelle de må hente ut lille frøkna før tia. Og forresten nå er jeg 99,9 % sikker at det blir ei jente - nå har 4 ul bekreftet det :-))

Skrevet

Hei

Det er jo bra at de gir deg lungemodningsprøyter da,i tilfelle de må gjøre noe. Trist å høre at du er på sykehuset pga blodtrykket.Regner med at du liker at du får perm om natta.

Godt å høre at du endelig tørr stole på hva ul sier da,ang kjønn.

Masse masse lykke til.

Håper jeg snart hører noe i fra deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...