¤MegOgMini¤ Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 sønnen min på 13måneder tisser ut bleiene om natten. Prøvd så masse forskjellig, Libero, Up & go, you name it! Men det ender med at bleia lekker, eller blir for full annenhver natt ca. Har forsøkt å gi han mindre å drikke om natten, og mer på dagen. Det virket i en periode, men så begynte det å lekke igjen. Noen som har hatt samme problemet? Og hva gjorde dere da??? Hvem bleie??? Litt lei av å skifte pysj og alt klokka 4 om natten nå :S
Gjest Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Har hatt det samme problemet. Svigermor sa at da burde jeg gå opp i størrelse på bleiene. Det funka for meg. Men har også sett at libero har nattbleier, men tror de er beregnet for barn som er ganske store Lykke til
EvaL Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Bruk vanlige bleier og ikke trusebleier (de holder ikke like mye på urinen), og gå opp en størrelse i bleier som nattbleie. Disse kan sikkert virke alt for store og du kan få problemer med å få den til å sitte ordentlig tett så da bør du ha en truse/boxer over bleia slik at den sitter ordentlig. Ikke ha drikkerestriksjoner, gutten din trenger all den vesken han vil ha.
♥Cherrypie♥ Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 dette opplevde vi og da jenta vår hadde bleie og pysj! bleia satt ikke orntlig intil og det ble lekk! Da begynte jeg med body istedenfor..å da sitter jo bleia som støpt på ungen..ingen lekkasje mere! kan være det som må til! :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå