Gå til innhold

Når forteller dere det til folk?


Mammahjertet

Anbefalte innlegg

Sist gang jeg var gravid måtte jeg fortelle det i uke seks til de fleste pga spesielle omstendigheter. Denne gangen har jeg lyst til å vente til jeg vet litt mer, men synes det er utrlig slitsomt med all snikingen og kjenner at det bare hadde vært mye letter å si det til hvertfall de nærmeste som jeg omgår mye.

 

Hva tenker dere om saken, og hva gjør dere selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Tenkte å vente med å fortelle nyhten etter UL.uke 7.Det er mye"sniking",men er jo litt morsomt også da når man vet at ingen andre vet liksom...Dere skulle bare visst....ler

Vi har holdt på med forsøk og ble gravid etter 1.icsi.Vi har vært utrolig heldige:),men vil som sagt vente en stund enda(uke 6+2 i dag tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt på å forsnakke meg flere ganger allerede, og er bare 5 uker på vei! Har liksom lyst til å si det nå, -i alle fall til noen, men samtidig synes vi det er greit å vente oxo... kanskje vente til etter første kontroll?? Får se.. :)

Må jo se hvordan formen er oxo.. forrige gang ble jeg sykt kvalm og dårlig rundt uke 5-6, så jeg hadde ingen sjans, -jeg måtte fortelle det til nærmeste familie og kollegaer.

Jeg bare håper så inderlig at jeg slipper denne uutholdelige kvalmen denne gangen! :/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker vi venter med å fortelle det til folk før jeg har vært på ul og sjekket at alt er greit, så kjipt å fortelle det, og så går det galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...