L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 jeg syns det er tøft, men ikke et navn jeg ville valgt selv... Hvis dere liker det så bruk det:=)
Vannmann35 Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Synes ikke det er så fint, lyder veldig pompøst og dramatisk.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Jeg likte det ikke før, men har fått mer sansen for det etterhvert. Det er jo litt stilig, da. Synes trygt du kan velge det!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 De fleste ser ikke Hotell Cæsar, da... Og selv for de som gjør det, vil serien være glemt om få år.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 Jeg forbinder det med bergensmaleren Halvard Storm, jeg. Ante ikke at det var noen Storm i Hotel Cæsar. Tøft navn, synes jeg. Om det passer til etternavnet. Storm Hansen er kanskje ikke så kult. Og ikke andre fornavn eller mellomnavn på I heller, kanskje. Storm I. Vannglass, Storm I. Vente Helle
Gjest Skrevet 8. september 2007 #11 Skrevet 8. september 2007 Storm er ett nydelig navn!! jeg har hatt en i barnehagen der jeg jobbet som het det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå