Gå til innhold

Min siste dag på 1. tri, 2. tri fra i morra


Jordbæret <3

Anbefalte innlegg

I morgen forlater jeg 1. Tri og går over i 2. Tri. Det er litt merkelig, men det er noe jeg har gledet meg til. Kanskje fordi jeg da er litt tryggere på at dette går bra? Jeg er uansett nå over to uker lengre kommet enn da min lille døde i mai.

 

Engstelsen var derfor stor da jeg våknet med blødning i morges. Og den har ikke gitt seg utover dagen. Men jeg føler meg i fin form, og tror jo egentlig at dette går bra. Jeg har blødd en god del tidligere i svangerskapet, men siden jeg har vært fin noen uker nå, ringte jeg lege i dag. Så nå skal jeg bare ligge på sofaen og slappe av, så skal jeg på ultralyd i morgen kl. 15. Da begynner jeg på min uke 13. Både gleder meg og gruer meg for morradagen. Håper så på å få se en liten spire som er så stor som han skal være og som har det bra.

 

Krysser fingrene for alle sammen her inne. Håper det går bra med oss alle.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til over i 2. trimester, og med ul i morgen. Krysser fingre og håper alt er bra med den lille spiren +++++++++++++++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diddeline: Så flott, da seees vi vel der :-) jeg er ved godt mot og er innom jobben en snartur i dag, men skal dra hjem igjen ganske snart.

 

Takker for alle kryssede fingre.

 

Til alle andre vil jeg bare rope et stort: LYKKE TIL!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...