Gå til innhold

her er både en kaloriregner og en diett (selvlaget)


Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Anbefalte innlegg

http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&task=view&id=3558&Itemid=55

husk å bruke den telleren som er mer nøyaktig :)

 

dietten:

 

FROKOST: 3 hardkokte eggehviter, masse vann

LUNSJ: 3 timer etter frokost. så masse kokt brokkoli, blomkål og gulerøtter som du vil ha. masse vann

MELLOMMÅLTID: 2 - 2,5 timer etter lunsj. 100 g bær eller 10-12 nøtter. innimellom kan du variere med en frukt (ikke banan). masse vann

MIDDAG: 3-4 timer etter lunsj. så masse kokt brokkoli, blomkål og gulerøtter som du vil ha. masse vann

MELLOMMÅLTID: 2 - 2,5 timer etter middag. 100 g bær eller 10-12 nøtter. varier med frukt. masse vann

KVELDS: 2 knekkebrød med magert pålegg. ta gjerne paprika, reddiker, agurk el. på toppen..masse vann

KAFFE ER SELVFØLGELIG TILLATT :)

 

du kan jo selvfølgelig bruke andre grønnsaker, og bruk for all del litt reinskåret svinekjøtt eller kalkun/kylling. men ligg unna sausen!

 

sambo har gått ned 2,5 kg siden mandag (i dag er torsdag)...

 

slik jeg har skrevet opp dietten vil du få i dag ca 800 kalorier daglig, og derfor er det rom for reinskåret kjøtt i måltidene også :)

 

lykke til da, jeg håper denne kan hjelpe noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er alt for lite mat for deg, og ikke minst for mannen din. Dere går ned i vekt men dere taper muskler og ikke fett. Aldri legg deg under 1000 kcal om dagen. Dessuten er dette en kur, ikke en livsstilsendring.

 

Men lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var derfor jeg skrev det om kjøttet også :) og nei, dette er ikke en livsstil, men mer en startfase for å begynne å gå ned i vekt :) som motivasjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...