Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Fler som har kynnere flere ganger i timen, så å si hele døgnet? Er også veldig øm nederst i magen, og har mensmurringer. Har 55 dager igjen til termin og er litt småbekymret
kathrine86 Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 heisann jeg hadde det sånn på tirsdag i mange timer..med 2 og 5 min mellomrom og d verka litt nederst i magen jeg har litt over 4 uker igjen når jeg våknet dagen etterpå så var det borte..det kan visst være sånn innimellom,noen har mer kynnere enn andre selv om det kan være litt ubehagelig..men er du i tvil så burde du ringe og snakke med en jordmor..lykke til
Vinterbebis:) Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Jeg har også veldig mye kynnere! Var inne til CTG på føden i dag pga forhøyet blodtrykk og jordmora kommenterte at jeg hadde veldig mye kynnere på den korte stunden jeg var der, men alt stod bra til med babyen og alt var i skjønneste orden så jeg bekymrer meg ikke! Noen har bare mere kynnere enn andre... Men er du engstelig kan du jo spørre jordmor?
Mor til en stor og en liten Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Kan virkelig anbefale akupunktur mot kynnerene. Har vært plaget med masse og hyppige kynnere fra uke 20 som i et tilfelle utviklet seg til premature rier og de siste ukene nå har jeg gått til akupunktør og hun har satt nåler for å roe dem og det har virkelig hjulpet!!!! Har fortsatt kynnere, men de kommer mye sjeldnere og merkes mindre.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Takk for svar! Kjekt å vite at andre også har det sånn, ikke så bekymra lengre Kommer til å sjekke ut aku. om det fortsetter sånn, for det er ganske ubehagelig nå når de kommer 6-7 ganger i timen, kjenner det ordentlig både i korsryggen og magen.
løvemor2 Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Ja det er ubehagelig. En god varm dusj pleier å hjelpe for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå