Gå til innhold

Mange som har hatt blødninger?


bittelill

Anbefalte innlegg

Huff nå har jeg blødninger, og jeg er bare 4+4... Jeg er så bekymret, har lest litt på internett og ser at det ikke er uvanlig med blødninger men likevel :( Vet jo godt at det kan være tegn på at ting går galt. Prøver å få meg time hos fastlegen min.. Har ikke vondt på noen måte enda da. hjeeeeelp <=( Er det mange andre som har hatt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke om jeg kalle det blødning,men fikk BITTELITT blod på papiret etter et dobesøk mandag forrige uke. Fikk tidlig UL pga SA tidligere og var der på mandag.. og jammen var det ikke et lite hjerte som dunket der og hadde det fint:) er 8+6 uker dag.så det kan likesågodt gå bra. Blør du mye eller?smerter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det så ut som mye blod akkurat da jeg så det, jeg tørket kanskje 3 ganger, og det kom blod alle tre gangene, men mindre og mindre. Jeg måtte gå og sjekke en gang til nå, og da var det ingenting.. Kanskje det kan gå bra... vet ikke helt hva jeg skal tenkte. Har ingen smerter. Åååååh la det bare gå bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var det forresten du hadde blødninger da? Jeg tenkte det ikke var vits i med ultralyd så tidlig som nå, hjertet har vel ikke begynt å slå enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er mye som skjer i kroppen når man er gravid, og kan faktisk ha vært blodansamling ved livmor eller et blodkar som har sprukket el lign. som har ført til at du har blødd litt.. følg litt med,du.. kommer det ikke mer,så kan du nok ta det med ro.. men kontakt lege hvis du er veldig urolig.. hvor langt er du på vei? kan det være festeblødning? Jeg skal krysse alt jeg kan krysse!:) og du, si ifra hvordan det går da! Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blødde da jeg var 7+3 uker på vei.. hjertet har nok ikke begynt å slå ennå hos deg,nei.. så du får nok smøre deg med tålmodighet...kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for omtanken i alle fall :) Jeg skal krysse jeg også. Fastlegen min er bortreist og vanlig kontrolltime var det ikke mulig å få før langt uti oktober. Jeg tror jeg ser det litt an, og får tak i en annen lege hvis det kommer mer blod. Huff. Sitter på jobb og er med i kjørelag så kan ikke annet enn bli her og vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde litt når jeg var 7+4. Tok hcg-prøver hos legen med 3 dagers mellomrom. Da sjekker de om hcg-nivået ditt stiger som det skal, noe det heldigvis gjorde for meg. Legen min syntes det var unødvendig med UL, siden det var så lite blod. Slike prøver kan fint tas i uke 5. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi takk for infoen! Da er det jo egentlig bare å ta to blodprøver? Kanskje jeg kan prøve å få gjort det i morgen og mandag da.. Jeg har ikke sett mer blod så jeg er ved bedre mot nå heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være lurt å ta en ultralydsjekk selv om hjertet ikke er begynt å slå. Da kan de se om embryoet har festet seg der det skal (og ikke feks i egglederen). Om du ikke får time hos fastlegen så kan du få hjelp på volvat. Dersom det er for tidlig å se noe med ul-utstyret de har på volvat kan legen der henvise deg til KK. Ul-utstyrene på sykehusene kan se embryoet relativt tidlig. Altså.. sånn in case du ikke orker å gå rundt og lure.

 

Lykke til iallefall:) PS! Jeg blødde noen dager rundt uke 8 og det gikk helt fint (er nettopp ferdig med uke 10).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...