Gå til innhold

Jeg er SÅ tørst!!! uke 37

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så veldig tørst hele tiden, har vært det i noen dager nå, drikker og drikker.

Noen flere som har opplevd dette? Noen som vet hva det kommer av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her.. Iiiiiiisss kaldt vann med masse isbiter i er bare super digg... *slurp*

Vet ikke hva det kommer av.. Er i uke 36, men har vært sånn i et par uker nå.. Og er det fortsatt...

Skrevet

samme her:=)

drikker og drikker...

Skrevet

Ja, jeg og..er bare (i forhold til dere) uke 32 og må ha 4 iskalde glass med vann på morran på jobb bare for å komme i gang.

Når jeg våkner på morran er jeg helt inntørket. På ettermiddag og kveld heller jeg nedpå - knust is med vann (Jeg elsker kjøleskapet mitt :oD) . Og knasker isbiter så mannen får litt fnatt. Men det er bare så sinnsykt godt!!!

Løper på do som en gal, så det virker som at alt kommer ut igjen, da...

Skrevet

jaaaa vannnn masse vann hehe er i uke 27 og eg bare drikke hehe:P

Skrevet

Veldig bra at dere drikker mye, sannsynligvis er det fordi dere trenger mye væske, men det kan være et tegn på diabetes, så kanskje det hadde vært en ide å nevne for jm neste kontroll? Ikke meningen å skremme, altså!

Skrevet

..hehhe,bare venta på at noen skulle nevne diabetes her ja;o) kommer alltid opp den..

ville bare si at slik har jeg og hatt det,og har det i perioder;o) kanskje særlig om jeg våkner på natta..er det rrt en renner på do!

men se om dere kan sette det i sammenheng med hva dere spiser..er ofte etter dager der jeg har spist f.eks taco og slik salt/sterk mat at jeg ofte har dette problemet..eller spist generelt mye drittmat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...