Gå til innhold

Så gikk det ikke denne gangen heller...

Anbefalte innlegg

Fikk kun tatt ut fire egg, og ingen ble befruktet...

Og idag fikk jeg beskjed om at vi kanskje ikke får flere forsøk, siden jeg produserer så lite egg...

Så denne dagen begynte ikke bra... er så lei meg og skuffet, men må ta meg sammen for de andre rundt meg...

Jeg skal ringe på sykehuset når jeg får mensen for å høre om hva som skjer fremover.. jeg håper i det minste at vi får et forsøk til... vi har tross alt betalt for tre, og kun hatt ett som gjelder...

Noen som har noen erfaringer her?

Hva er høyeste dosen man kan få med puregon? jeg hadde 300 denne gangen, men må nok ha høyere enn det neste gang..

Ja, ja... får vel prøve å se fremover...

Fortsetter under...

Så trist, Agnes29!

Jeg er heller ikke i samme situasjon som deg, men jeg tror jeg kan kjenne følelsen av å få en slik beskjed, det må jo være helt grusomt!!! Det er akkurat den beskjeden jeg også er livredd for å få..

Har du vært igjennom noen svangerskap tidligere?

Jeg har som sagt ingen erfaringer jeg kan dele med deg, jeg er ikke kommet i gang med forsøk enda.. regner med at søknad blir sendt snart. Jeg ville bare gi deg en trøsteklem og håper at lykken snur for deg, den er kanskje like rundt hjørnet :-).

Det var trist Agnes. Hvet så godt hvordan det føles.

Jeg har heller aldri fått ut mange egg. Alt fra 3-6 egg,men har bare en eggstokk da. På mitt nest siste forsøk brukte jeg 400IE Puregon i 5 dager også 300 resten.Det var for å prøve å få flere egg. Endte med 6 egg den gangen. På mitt siste forøk byttet jeg til Menopur og fikk da ut 5 men med bedre kvalitet. Håper det ordner seg for dere.

Lykke til videre.

Annonse

Ikke fortvil, hvis dere ikke får flere forsøk ved offentlig sykehus er det alltids private som kan ta dere i mot. Men ulempen er jo at det koster!

Mulig at det kan være lurt å skifte merke for nedregulering. Jeg har prøvd nesespray i doble doser og det ble dårlig med egg, kroppen ble ikke nedregulert nok. Men ved kort regime (startet rett på sprøyter), fikk jeg ut mange ved siste uttak.

I tillegg kan jeg anbefale begge å ta akupunktur og/evt. fotsone som skal stimulere kroppens viktige funksjoner (her; underliv), samt litt tilførsel av litt sink og e-vitaminer for mannen for å enda bedre svømmere.

Lykke til ;)

Kjære søte deg... hva er det jeg leser nå! huff så uendelig trist!!!!! jeg håper virkelig at dere skulle få gode nyheter i dag... æsj, nå ble jeg veldig lei meg.

Du får bare stå på ovenfor sykehuset, det finnes jo andre medisiner enn Puregon, så når du er klar for et ny forsøk så får du høre om du da får en annen hormontype....

Jeg er på messenger om du vil prate... Håper du er sammen med mannen din!!!

Stor stor trøsteklem fra meg

Tusen takk alle sammen for trøst og oppmuntring..

Vi blir behandlet ved Porsgrunn, med ICSI...

Vi snakker nå om at om det ikke går mer der så

tar vi turen til Danmark.. har hørt mange positive erfaringer derfra...

Jeg kommer til å bli helt knust om jeg får beskjed om at det ikke er noe mer å gjøre, så jeg må tenke fremover og se andre muligheter...

Visste ikke at jeg ville ha et barn så mye, før jeg kanskje ikke har mulighet til å få i det hele tatt...

Jeg regner med at legen gir meg høyere doser, noen andre medisiner o.l for å flere egg eventuelt neste gang.. vi har nå tross alt to forsøk igjen og jeg vil ikke miste de..

Jeg håper det går bra for dere andre... lykke til alle sammen...:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...