Gå til innhold

I dag er dagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja i dag skal tulla mi på kontroll på sykehuset. Hun har hatt hoftepute i 4,5 mndr, så vi er veldig spente på om hun blir friskmeldt.

Jeg tør ikke håpe, er så redd for å få beskjed om at hun må fortsette å ha den på.

Det var en kamp å få tak i ny pute for 1,5 mndr siden, da hun hadde vokst i fra den første. De som skulle være her for oss, synes jeg totalt har sviktet, heeelt utrolig at det ikke finnes noen form for oppfølgingssystem, verken på helsestasjonen, el sykehuset (tilbud om ny pute dersom det er nødvendig)

Det er her inne jeg har fått informasjonen jeg har trengt, så tusen takk skal dere ha!

PS Har skiftet nick; jeg hadde "meg fødte datter 25.04.07"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet, jeg vet!! det er så dårlig oppfølging flere steder i Norge..Selv om denne hoftedysplasien bare er en liten bagatell for leger, som hanskes med langt mer alvorligere diagnoser hos barn, så må de ikke glemme at alle blir engstelig for barnet sitt, selv om det bare er slike småting..

Lykke til idag da;)

Skrevet

Da var hun ferdig med behandlingen! Det var herlig. Skal på etterkontroll om 2 mndr. Så nå er hun så smilende og blid. Ligger å spreller med bena og er sååå fornøyd

Skrevet

HURRAA;) da tenketr jeg at dere er fornøyde begge to!!

Skrevet

så fantastisk!!! gratulerer:-) dere får nyte livet videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...