yo** Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Ønsker tips før jeg går til frisøren i dag! Jeg begynner å få et og annet grått hår innimellom mitt mørkbrune hår. Hva vil gi best resultat; farge eller striping?
meg & to små vampyrer Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Vil bare advare mot å la stripinga ta overhånd flere ganger hvertfall. Min mor stripet vekk sine grå. Til slutt var hun helt blond (hun er egentlig mørkebrun) pga alle stripene. He he. sikkert frisøren her da. Utenom det så virka jo stripene fint så man ikke så det grå. Jeg liker best en farge på håret selv.
Skravlemamman Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Har alltid vært helt mørk jeg, men er allergisk mot alt som er grått. Når jeg til min forferdelse oppdaget et og annet huffameien grått hår så har jeg lysnet på sveisen......., er veldig fornøyd:-)
gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Jeg begynner oxo å få noen grå hår er mørkblond, og har såååå lyst til å gjøre no med håret. Driver å sparer til langt hår nå, og har finni ut at løsningen for min del blir hair-extention og lyse striper, ikke hvite men mer sånn gyldne på en måte.
yo** Skrevet 6. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2007 Takker for tips :-) Noen flere?
mamman til ana Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Lyse striper,bleker over det grå! Tar du noen lyse striper helt inntil det grå vil det gå i ett, vist du skjønner hva jeg mener. For all del, IKKE farg det brunt. Grått er en kald farge, å vil ikke gå fint i sammen med en brunfarge som, som oftest er en varm farge. Men jeg vil advare deg mot gule striper, det passer heller ikke fint med grått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå