mto2 Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Eg jubla nok litt tidleg for vitamin B6. Begynnte på det på mandag og var i veldig fin form tirsdag og onsdag, men i dag er det verre enn nokon sinne. Må vere heime pga oppkast Og eg som skal på danskebåten i helga Det einaste rådet eg har høyrt som eg ikkje har prøvd er Seaband. Men det kostar jo 250 kr på helsekosten. Leste ein stad at det var mykje billigare på apoteket, men kva apotek? Apotek1 har det ikkje.
Måånestråle Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Me too! jeg har vært bedre av b-vitaminen lenge, men den siste uka har jeg bare blitt mer og mer kvalm. Og i dag har jeg kastet opp for første gang. Er 10 uker på vei i dag. Juble juble, og håper kvalmen ikke varer så vledig mye lenger...!!!!
Bebis120408+150511 Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 seaband kan også kjøpes på Color Line sine terminaler.. så hvis du bor i nærheten av en terminal,så går det jo an å kjøpe hos dem. da jeg kjøpte kosta det 100kr..men det er for et år siden ca..
Angie77 Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Du får kjøpt seaband på helsekosten også. Husker ikke hva jeg betalte, men det var jaffal ikke så mye som 250 kr (apotek er dyyyre). Jeg er akkurat ferdig med 10 uker i dag og har spydd 1-2 ganger om dagen de tre siste ukene. Seaband hjalp dessverre ikke for meg, men det er mange her inne som har hatt god nytte av de.
torillep Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 du er IKKE alene skal du vite jeg tror jeg har prøvd alt for oppkast og kvalme ... seaband, ingefær-te, kjærringråd, og råd fra legen, men ingenting har nyttet ...ingefær-teen smaker ikke det fullt beste i denne perioden, og jeg må ærlig innrømme at det er ikke denne jeg først tenker på når kvalmen nærmer seg ( syns det var grusom smak:) ) har også kjøpt sea-band som JA, koster 250 kr på helsekostbutikkene (selges ikke på apotek).. men disse hjalp meg ikke en smule... så disse ble bare brukt en uke, og ligger nå hensleng i skuffen .. jeg var kvalm og hadde oppkast fra uke 5 til uke 10 .. nå har jeg ikke hatt oppkast på en uke ¨, men kjenner titt og ofte kvalmen .. har valgt og ikke bruke noe medikamenter for dette pga jeg tenker på risikoen og at hver gang kvalmen nærmere seg vet jeg at det er liv der inne , og dette er en betryggelse dessuten er det jo en del av "gamet", vi har bare oss selv og takke håper jeg snart er ferdig med alt av kvalme snart, for dette er noe av det verste jeg har være med på ) lykke til
TussiLussi Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 seaband bestilles på apoteket - 149,- for to bånd. Funker som f.... - også for reisesyke
torillep Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 har vært innom alle, og alle sir dem ikke selger ... på meg funket det ikke... kansje man bare lurer seg til og tro at det funker... mange gang sitter det bare i hode:)
miracles Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 kjøpte seaband på apoteket jeg... 149 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå