Gå til innhold

Trøtt og sliten

Kimberley*Silje og Sara*

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å bli lei av at jeg ikke får sove på nettene i det hele tatt.. Dette er den tredje uka jeg ikke får sove, og jeg er 33+4 uker på vei.. Håper dette gir seg snart, ellers kommer jeg ikke til å ha noe som helst overskudd til når babyen kommer og da sliter jeg litt..

Noen andre som har noen ideer eller tips til hva man gjøre for å kunne sove, så tar jeg gledelig imot :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10298474-tr%C3%B8tt-og-sliten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du klarer så kan en spasertur på kvelden være veldig bra sovemedisin. Jeg og sambo gikk en tur på en times tid, og var nokså slitne etterpå. Og da sovnet jeg som en stein bare få minutter etter at jeg kom meg inn døra hjemme.

Det er nok det å være fysisk sliten, ikke bare sliten i hodet, som gjelder. Iallfall for meg.

Det blir mye trasking og vralting rundt i leiligheten, og det blir man ikke særlig sliten av, bare litt smågal i hodet. Og man sliter seg kanskje helt ut på å tenke/grue seg/glede seg til det som kommer.

Hvis problemet ditt er at du ligger vondt kan du prøve å bygge opp med puter rundtomkring. Det er iallfall veldig godt når man ligger på siden, å ha både en pute bak, for å støtte opp og en foran. Den også for å støtte opp, men også holde rundt, for å ha noe å klamre seg til liksom. Jeg har også et stor lass med puter under hodet, slik at jeg ligger høyere enn normalt. Føler det er bedre. Prøv deg frem. :D

Jeg kjenner godt igjen det å være trøtt og sliten.. Selv om jeg går turer på 1-1 1/2 time om kvelden, så sover jeg dårlig. Må jo opp og tisse hele tida!

Når jeg kommer hjem fra jobb er jeg så sliten at jeg bare vil grine, og å få i seg mat er en utfordring i seg selv..

Beklager et veldig negativt innlegg, men jeg føler med deg i hvertfall.. Har ikke noen gode tips selv til hvordan sove godt, da jeg kunne trengt noen selv.

Lykke til i hvertfall :)

Annonse

Har innbildt meg at det er kroppens måte å forberede seg på det som er i ferd med å skje, men mulig jeg tar feil. Har slitt med søvnmangle i flere mnd nå. Våkner i 3-4 tiden og er våken i mange timer. Sovner rett før klokka ringer hver morgen. Har prøvd å legge meg senere, bad tur etc, men ingenting hjelper. Jeg må ha en strekk hver dag. Det redder meg gjennom dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...