Gjest Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Jeg hadde tydligvis eggløsning den 16 i mnd y, brun utflod. Vil tro det kom i fra egget som løsnet. Hadde sex med sambo. 16, 17... den 18 hadde vi sex med et annet par.... han andre var bare inni meg en liten stund, (kom ikke). Jeg og sambo hadde sex etter de hadde dratt, og den 19 og 20.... Hvor stor er sjansen for at han andre kan være faren... Vil tro at sambo. har et forsprang? Testet svak positiv den 5 i mnd x....
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 sjansen er vel ytterst liten....meen ... den er der... tror nok at d er din samboer som er bf, men kan jo ikke si d 100 % da... hør med legen din/gynekologen din...)
Gjest Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Takk for svaret:) Det er vel det jeg også mener, at sjansen er der...... har en følelse av at dette kommer til og plage meg hele svsngerskapet... samboern min syns ikke det er noe særli vist han ikke er bf..... vi har en liten gutt i fra før på 16 mnd........ Dette er jammen ikke enkelt....
Gjest Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Fikk vite at han andre var sterilisert:D:D:D da går vel alt bra vil jeg tro:)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 tror ikke mine egne øyne når jeg leser dette, er det seriøst. Er du ikke redd for livet ditt, ha sex med et annet par + uten prevansjon. Det er noe som heter kjønnsykdommer. Jeg hadde vært mer bekymret over om barnet var smittet av noe. Moral og fornuft er jo forsvunnet her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå