Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Starter en ny link for uke 37 damene, den andre ble litt lang... Hvordan går det med alle? Noen som allerede har vært på ultralyd? Er så spent på fredag :)

Fortsetter under...

Skrevet

Hei igjen. :-) Jeg har vært på ultralyd to ganger denne uka her. Siste gang nå i dag. På høyre side er det minst 10 fine, store egg, mens på venstre side ser det helt tomt ut. Hmmm... Men satser på at gullegget ligger der på høyresiden. Kjenner i alle fall mye mer i magen denne gangen enn under forrige forsøk. Tar det som et positivt tegn på fine egg. :-) Jeg skal til uttak på mandag og innsetting igjen på onsdagen.

Lykke til på fredag...

Skrevet

Jeg har også vært på UL i dag. Trodde at jeg skulle ha uttak på mandag, men eggene var ikke store nok , så jeg må vente til onsdag. GRRR.. Ble så lei meg, var så innstillt på mandag, også må jeg vente i TO - 2 -dager ekstra.......

Skrevet

Ja det var kjedelig at ikke eggene var store nok enda.... Håper det er disse dagene som gjør susen da! Hvordan går det med deg Kobra39? UL i dag på deg også ikke sant? Er så spent.....

Skrevet

Jeg var på UL 6.sept. Hadde 6 egg. Har uttak på tirsdag og innsett på torsdag. Oj.. er så utrolig spent. Jeg gjør dette alene på en klinikk i finland. Mitt første IVF forsøk. Hva med dere? Har dere prøvd før?

Lykke til jenter!

Skrevet

Hei :-)

Dette er vårt andre ICSI forsøk. Er bare drøyt to måneder siden første forsøk. Vi skal til Danmark og få forsøket utført på en liten, hyggelig og privat klinikk i Århus.

Føler meg mere klar denne gangen. Vet litt mer hva jeg skal igjennom. Men kjenner alikevel at jeg nå begynner å bli rastløs og litt urolig i kroppen. Er så mange tenker som raser rundt i hodet, spesielt om natten.

Har bestemt meg for at det skal gå bra denne gangen! Hehe...

Tror også vi har bestemt oss for å sette inn to egg denne gangen om det er mulig.

Annonse

Skrevet

Hei

Ultralyd i går viste 10 eggposer og jeg skal ha uttak på mandag. 5 egg var fra 17 mm til 22 mm , håper de andre vokser seg store og fine fram til mandag. Dette blir mitt 6 forsøk og tror jeg går får donoregg om vi ikke lykkes denne gangen.

Skrevet

Så flott Kobra39! Jeg var også på ultralyd i går og de kunne se 13 eggposer. Husker ikke helt hva han sa om størrelsen, men det så ihvertfall bedre ut enn forrige gang :) Jeg må si du er tøff Magstar som går igjennom dette alene. Håper du lykkes på første førsøk :) Dette er vårt andre uttak, og tredje innsetting

Skrevet

Glemte å si at det blir uttak mandag og innsetting onsdag på meg også :) Hadde fått en syste denne gangen. Er det vondt å tappe denne? Skal ha akupunktur som smertelindring og håper det er nok....

Skrevet

Jeg hadde uttak i dag og hentet ut tilsammen 7 egg, tidligere forsøk hatt mellom 8 og 20 egg. Vi får håpe noen blir befruktet og deler seg fint fram til onsdag. Har en del smerter etter uttak. Hva med dere?

Skrevet

Hei gjen...

Jeg hadde også uttak mandag og fikk ut 12 egg. 11 ble befruktet men i dag var det 9 igjen.... Så spent på hvor mange det fortsatt er i morgen når det skal settes inn. Men dette er jo så utrolig mye bedre enn de 2 eggene jeg hadde forrige gang...Jeg hadde også endel smerter etter dette uttaket,men det har stort sett gått over til i dag. Litt øm enda, men ikke verre enn litt murring....

Hvordan gikk det med dere andre? Synes jeg leste i en annen debatt at noen fler var klare for uttak nå? Krysser fingre for dere :)

Lykke til i morgen Kobra! Vi krysser fingre for at gulleggene blir satt på plass i morgen :)

Skrevet

Jeg var på uttak i går de fant 27 egg. De ringte i dag og 6 hadde utviklet seg, får håpe de er like aktive til i morgen da jeg skal sette inn et. Jeg fikk også en del smerter etter uttak (som om man tatt en runde med stavmixer i magen), men er fin form i dag.

Håper håper håper at vi klare dette nå:: )

Skrevet

Da var 1 egg satt inn og 5 ble fryst ned. Dette er jo en utrolig forbedring fra resultatet forrige gang der jeg bare hadde 2 egg.... Så nå blir det selvpleie de neste ukene frem til en positiv test ;) Hvordan gikk det med deg Kobra39. Alt bra på innsettingen i dag? Kanskje vi var der samtidig :) Og Magstar: Lykke til på innsettingen i morgen! Nå skal det ruges på sommerbarn av 2008!!!!!

Annonse

Skrevet

Fire egg ble befruktet,2 firedelte egg satt inn i dag og 1 fryseegg. Jeg er kjempe fornøyd. Jeg hadde innsetting kl 12.30 i dag.

Skrevet

Åh så spennende med 2 egg! Vi var nok i de traktene vi også da ja :)

Skrevet

Lykke til med rugingen alle som er kommet så langt!

Jeg hadde egguttak i dag,og fikk minste anntall noen sinne. Bare 4 egg, får håpe at det holder til innsetting på fredag.

Skrevet

Husk at det er ikke antall egg som teller August72, Her er det kvaliteten som gjelder :) Krysser fingre for at de klarer seg!

Skrevet

Hei. Kom hjem fra Danmark i natt etter et vellykket forsøk. Fikk ut 9 egg. Satte inn to fine egg i går, og fikk også nedfryst 4.

Har hatt mye smerter ettter uttaket. Hadde nesten ikke noe vondt etter forrige runde, så dette er nytt for meg. Magen har også blåst seg opp litt. Smertene og presset fra magen har gjort meg tungpustet og fort sliten. Legen så på meg i går. Er foreløpig ikke noe farlig så lenge jeg blir bedre og ikke værre. Kommer meg gjennom dagene ved hjelp av litt paracet og varmeputer. Men det er verdt smertene og ubehaget om utfallet blir en liten spire som vil klamre seg fast der inne.

:-)

Skrevet

Jeg håper selvfølgelig at iallefall ett skal klare seg til innsett på fredag. Men idag fikk jeg beskjed om at det er kun 2 som har kvaliteten for innsett imorgen, og da blir jeg litt pessimistisk...tenk om ingen av de klarer seg, og jeg ikke får satt inn i det hele tatt??? Det er en tanke jeg ikke har tenkt under hele prosessen siden jeg altid har hatt nok egg å ta av. Dette er mitt tredje søsken forsøk, og femte i min " karriere" som ivf'er. Vel...vi får se imorgen, får prøve å gjøre noe hyggelig i kveld slik at jeg kan tenke på noe annet.

Skrevet

August72: Lykke til med morgendagen. Det er mye vi må igjennom. Mange tanker som surrer rundt i hodene våre under forsøkene. Men vi må tenke positivt! Du har da foreløpig to fine befruktede egg! Kan ikke tro at ingen av dem skal være klare for innsetting i morgen.

Sender deg gode tanker....

Prøv å få en hyggelig kveld...

Tvi, tvi med morgendagen!

Skrevet

August72 :)

Har tenkt på deg i dag! Hvordan har det gått med deg? Håper du fikk satt tilbake egg i dag!

Skrevet

Da har jeg en liten 4 celled emby inne i livmoren. Jeg fikk bilde av den.. hehe.. og fikk nesten morsfølelser. Men legen hadde problem med å føre inn den da han så at jeg hadde noe rart i livmoren. Han sa at jeg må sjekke det til neste forsøk.. hmm... tok det nesten som om dette forsøket ikke ville lykkes. Men jeg tar det rolig og håper alt går fint.

Et lite problem. Jeg fikk beskjed om å ta Crinone 8% og ene legen sa 1x2 ganger daglig og andre 2x2 ganger. Det er 1,125g gel i hver. 90mg progestron. Hvor mye tar dere?? Min klinikk er stengt i dag og får ikke svar før mandag. Litt seint det. Har dere noe tips??

Skrevet

Hyggelig å høre at vi har blitt flere rugere her inne. :-)

Da vi fikk se eggene som skulle bli satt inn på tv-skjermen ved innsetting, ble jeg nesten skuffet over hvor kort tid vi fikk se dem. Det var en fantastisk følelse å se på dem og tenke på hva de er og hva de forhåpentligvis fører til. Er kanskje litt rar... Heldigvis fikk samboer tatt bilde av dem. :-)

Kan ikke hjelpe deg med Crionen. Tar progestan-kapsler selv, 100 mg 3 ganger daglig.

Har selv bare hatt positive følelser etter innsetting. Tar meg på magen og forteller de "små" at de er hjertelig velkomne til å slå seg ned, og at jeg skal ta utrolig godt vare på dem. Hehe... Som sagt er jeg kanskje litt rar....

Skrevet

niño74-3IVF og alle andre: Takk for alle gode tanker. Jeg fikk satt inn to helt perfekte egg. Jeg er overlykkelig. Tenk at jeg kunne være så nedfor igår og tro at alt skulle gå galt, også i dag er jeg i himmelen!!!! Nå skal det ruges!!!!!!!!!

Skrevet

Så godt å høre at du fikk satt tilbake 2 egg ,har vært så spent på hvordan det gikk med jeg deg i dag. Selv er jeg på rugedag 2 og er ikke så oppblåst og stram i magen denne gangen,men er trøtt og slapp.

Jeg står på crinone vaginalgell 2 stk hver morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...