♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Har nå trålet butikker som hm og andre kjeder for å finne bukser til voksende mage når den er stor fra før. Kjøpt en på nettet, mammahuset til 500 som passet helt fint. Men den var litt lang på beina, men det gjør ikke noe. Men poenget er at jeg måtte ha den på helt utvidet på strikkene, og det er bare plass til litt mage til. Jeg veier 119 og er 15+4 på vei. Så om dere er store, bruker 52/54 i størrelse og har noen gode bukser å tipse om så blir jeg evig glad. Akkurat nå ser jeg for meg at jeg må sy bukser, eller kjøpe 56 bukser på spar kjøp som er uformelige. Går enda fint å bruke belly-beltet også enkli, så sant jeg har lange topper utenpå- takk og pris for det. Skjørt eller bukser og direkte linker, helst norske så en slipper toll.... Pliiis store jenter, hjelp!!
Kahbean Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Gå inn på finn.no og se under mammaklær. Søk XL så finner du andre som selger fine store klær. De er selvsagt brukt men de fleste har ikke brukt dem mer enn kanskje 6 mnd så det er masse fint man kan kjøpe! Ellers så kan du altids bestille klær fra amerikanske butikker. De har jo mange butikker til bare gravide så de selger i alle str. Jeg vet ikke om alle sender til Norge eller om du kjenner noen i USA slik at du kan låne deres adresse og få dem til å sende det til deg? Søk etter "maternity clothes" eller noe sånt. Flere av dem har også en "Plus" avdeling hvor de har større størrelser. Feks. www.motherhood.com er en fin butikk og jeg ser at de har en Motherhood Plus så da selger de jo til de som er litt større. Jeg har kjøpt masse fra butikken i USA men har aldri bestilt nå etter jeg har flyttet til Norge. Det kan hende du må finn noen kjente i USA til å sende det videre til deg?! Håper du finner noe!
Entil? Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 jeg kjøpte ei fin svart bukse på kapphal...eller lindex,husker ikke helt,men ialefall en av de to butikkene,buksemerket heter motherline,så du kan jo spørre om en av de to butikkene fører det merket...det har sånn regulerbar strikk i livet,og jeg har så og si brukt den i hele svangerskapet:)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Jeg veier det samme som deg, men de på h&m passer helt fint? så vanlig xl eller st 46-48 passer også der:)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 mamashop i bergen har en del store størrelser på bukser.. men jeg lurer litt...jeg veier 4 kilo mindre enn deg og jeg kommer greit inn i str. 44.. kanskje du ikke trenger så stor størrelse om du bare finner en bukse med rett passform?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Kjøpte ei bukse på Ellos i stooooor størrelse og den får jeg lang oppå magen (er i uke 32) -den var og veldig lang i beina. Men det var jo ingen problem å klippe av og legge opp. Så se på Ellos sine sider og pluss klær. De går vel opp til str 60 og kan fint brukes for oss med store mager selv om det ikke er direkte mammaklær
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 hva med stretchbuksene til H&M da?de er jo ganske tøyelige..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Jeg sverger til tights og tunika! Er kjempekjekt. Bare å kjøpe de litt store så du får de over magen!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Ikke for å være negativ men jeg er selv overvektig og tights tar seg sjelden pent ut på folk med for mange kilo, dette har jeg selv erfart.
zadine Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 Forrige gang kjøpte jeg på H&M, og Kappahl. Og da veide jeg omtrent det som du gjør Gleder meg til å kjøpe mammabukser denne gangen;-) men er bare kommet til 5+0, så det er jo forhåpentlig ei stund til jeg trenger det;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå