Gå til innhold

Dette er helt sykt .....Hjelp meg!!!!!!!Gravid?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette høres sikkert helt teit ut men det er faktiskt helt sant!!!.......

Jeg har en bebis fra før...

Jeg har følt små "spark" helt nederst i magen i ca 4uker trodde først det var bare musklene eller noe som lagde de bevegelsene (leamus) men nå er de kanskje fire ganger om dagen å flere etter hverandre å tro meg jeg har tatt test men den er negativ!!!!!!!!!! Skjønner ingen ting må jo være ganske langt på vei da hvis det sparker....kjente spark med første mann etter 16 uker.

Er liksom så flaut å ringe til gyn å spørre om ul eller blodprøve fordi jeg er nesten sikker på at jeg er gravid!!! men testen er neg....dette er skikkelig sykt!

Det er samme blopp som når jeg var gravid sist......å jeg som har røyka og drukket alkohol...osv.... har jeg dårlig samvittighet uten grunn?.

Fortsetter under...

Annonse

Hei!

Dette hjelper sikkert ikke deg, men jeg kan si litt om mine opplevelser..

Det er veldig vanlig å fortsette å kjenne liv etter fødsel. Og ofte kan magen i tillegg være mer følsom for luftbobler, men kan nesten kjenne bevegelsene i tarmene...

På den andre side...tok jeg 3 neg tester når jeg var gravid, fram til uke 16 med min første. Da kjente jeg ikke noe liv, men hadde "mistet" mensen...det var først når jeg lå å hørte hjertet at jeg fikk vite at jeg var gravid...

Ta en blodprøve, så slipper du å tenke mer på det!

Fortell oss fortsettelsen da:)

• 2 uker senere...

Hei.

Jeg har akuratt samme opplevelse som deg anonym...

Jeg kjenner også små spark.

Har en sønn fra før på 9mnd.

Vi har ikke brukt noen prevensjon etter sønnen vår ble født for vi strevde lenge med å bli gravide.

Men vi hopper av i svingen som de sier.

Derfor synes jeg det er så merkelig hvis jeg er gravid nå.

Men jeg kjenner spark, da må ble fosteret være ganske stort også.

Husker varfall når jeg var gravid sist kjente jeg noe rett før ultralyd å da var jeg 12 uker på vei.

Kan det være kramper i magen?

Jeg får kjøpe en test i morgen å se.

Passer i grunn utrlolig dårlig hvis jeg er gravid. Jeg går jo i permisjon enda å jeg gikk i et vikariat som er ferdig nå mens jeg har hatt permisjon.

Å ikke nok med det men vi holder på å bygge hus å har veldig dårlig plass nå som det er...

Men får all del er jeg gravid så er ungen veldig velkommen men skulle baare ønske det hadde skjedd etter jeg var kommet i jobb igjen å etter vi har kommet inn i huset

Har ringt legen men jeg kunne godt vente litt til........

Jeg kjenner ikke så mye plopping lenger tror jeg har blitt vant med det..... kjenner det bevist kanskje en gang i uka...Tror egentlig bare det er luft.

Tilfeldig? Mensen er borte!!! Psyken kanskje...?

Nå har også mensen uteblitt hadde sist mens 03.08.07.

Men har tatt tre tester til de er neg.

Har time hos gyn. 16 okt.

Drakk to glass vin på lørdag å spydde som en griiis.....

TUSEN TAKK FOR ALL TILBAKE MLD:0)

• 2 uker senere...

Annonse

Gikk det bra hos G????

Har hatt AKKURAT samme følelsen som deg, i ca 1 mnd no, viss eg er gravid er eg ca 2 1/2 mnd på veg.

Har tatt 4 neg testar, den eine var hjå legen....

men trur ikkje eg får ro på meg før blodprøve el ultralyd....

ka faen skal eg gjere??? syns det er sååååå flaut å sei at eg "føler" eg er gravid...kjenner bevegelse og no syns eg søren meg magen har vokst og har ein sønn på litt over året, så historien lignar veldig på din...

kan du skrive tilbake pleeeeease....fortelle korleis det gikk hos legen??

KLem...

• 2 uker senere...

hei..jeg har og hatt det sånn på følelsen at jeg skal ha små og har tatt flere negative tester og jeg ringte legen og fikk en time der og han tok blodprøve og han skulle henvise meg til ultralyd...jeg kjenner og bevegelse og han tok en test og den var negativ så jeg stolte ikke helt på det så kjøpte to tester og tok først den ene og det var en clearblue test og den var negativ men når jeg kom hjem så tok jeg den andre testen og jeg tror den hette apo eller noe sånt og den slo ut positivt og sånn som jeg har regnet det ut så er jeg i slutten av uke tolv og snart i uke tretten og jeg har tre unger fra før så jeg vet hva jeg skal kjenne etter når det gjelder spark og bevegelse...

kan være tarmene dine men man kan være gravid med mens,ta en tur til legen du ikke flaut det men for din egen sikkerhet og ikke minst babyn hvis det er en der.hvis du ikke har misbrukt alkohol så går et greit ,tenk at i sør europa er det vanlig med ett glass vin til maten og alt er bare bra med babyn

Har det samme jeg å, kjenner bobbling i magen noen ganger. Har masse symptomer, roet seg litt nå. Men er stinn i magen, har hatt det sånn i en mnd nå.. Tok en test for en uke siden den var neg , litt for tidlig sa legen. Skulle hatt ikm i går, jeg skal til legen i morgen å ta test...Har ingen tegn på mens heller.. Så det blir spennende..:-)

Hei.

Jeg er ikke erfaren med dette på noen måte altså, men har lest at en del er plaget med fantomspark, som til dels kan sammenlignes med fantomsmerter enkelte kjenner etter å ha mistet en kropsdel, eller slik mange hunder har innbilt svangerskap.

Håper det ordner seg for dere alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...