EnJente_m_EnJente Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Alenemor som jeg er, uten mann til å leke rørlegger, henvender jeg meg i spenning til dere hihi ! Tips ?
Gjest -<<- Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Plumbo. Ikke for lenge, kvarter kanskje. Etterskyll godt med varmtvann.
Karoline's*mamma Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Ikkje bruk plumbo!! På langt sikt vil det øydelegge røra. Gå på ein rørleggerutikk og kjøp eit skikkelig stoff som dei anbefaler.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Hvis det bare renner tregt men ikke er tett pleier jeg å helle klorin nedi om kvelden, så er det så fint om morgenen.. :-)
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 kan være så enkelt som at du bare skal skru av den metall ringen og rense nedi.... jeg prøvde med alle slags midler for å åpne uten at det hjalp... fant ut at jeg måtte skru ut den, der satt det mye drit nedi gitt....
EnJente_m_EnJente Skrevet 5. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2007 usj...tester ut plumbo og klorin først, går ikke det ringer jeg pappa
St.Sunniva Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Om du jevnlig heller kokende vann nedi der, så holder det mye lenger før det tetter seg til. Men ellers kjøper jeg JIF avløpsåpner, og det funker hver gang.
LadyLuck & Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 halvflaske sånn cilit bang, la det stå litt... funka i dusjen vår
Gjest Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Bare ikke bland klorin og plumbo.. Klorin skal ikke brukes sammen med noe annet, så vask det godt bort før du evt prøver noe annet.. :-)
Gjest Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 Du kan bruke Cilit Bang avløpsåpner. Den funker bra. Men først kan du jo prøve å flytte litt på pluggen i røret. Det bruker å hjelpe bra det også..... Slik gjør du det: Fyll vann i vasken sånn at det er litt vann i den (midt på vasken feks) uten å ha i proppen i vasken (dette er jo ikke noe problem når det renner dårlig ned) Legg hånda di over sluket i vasken og dytt den opp og ned. Du lager et vakum og samtidig dytter du vann ned i sluket. Du vil høre en lyd som gjør at du forstår at du har klart å lage vakum...hehe... Dette gjør at pluggen vil løsne og flytte på seg. Ofte forsvinner den da ut gjennom røret av seg selv..... Utrolig hva man lærte seg når man bodde alene )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå