Gå til innhold

Bag til Easy walker classic - noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Har nå en Simo kombivogn til datteren min på 6 uker. Brukte den til storebror, men nå syns jeg at den er veldig tung. Har en Easy walker classic som vi brukte til storebror fordi vi ønsket en lett reisesportsvogn. Vurderer å kjøpe babybag til EW sånn at det blir litt lettere å farte rundt med lillesøster.

Har du noen erfaringer med babybagen?

Hvordan fungerer denne vognen om vinteren?

Vet du hva den koster?

Kan noen hjelpe?

Fortsetter under...

Jeg har akkurat fått i hus en splitter ny Easywalker Duowalker Sky. Denne bagen er muliggens litt annerledes enn en singelbag til Classic, men jeg synes den er flott. Min er ganske smal, men lang. Siden jeg vet at bagen til singelvogna er en annen, så regner jeg med at den er litt bredere...Ellers er den jo lett å bære, håndtak på kalesje og i "bunnen"/enden så den kan bæres stødig i begge hender, eller bare i kalesje. Dessuten opplever jeg den som, lun og god, og dyp nok.

Vogna regner jeg med at er strålende til vinteren. Store gode lufthjul og trehjuling (eller trehjulingprinsipp) med låsbare framhjul og lettere å håndtere er supert på vinterføre og i litt snø. Det er iallefall min erfaring fra tidligere vogner. Liker det bedre inn firhjulinger, som jeg føler "stanger" litt på framhjulene i høy snø...

Prisen vet jeg ikke her i Norge (finnes ikke i butikk nær her jeg bor), men sjekk: babyjungle.nl

Jeg kan egentlig ikke hjelpe deg så veldig, men vi har kjøpt en bag brukt for 600 kr på finn til vår classic.

Får ikke prøvd den ut før lillebror kommer i januar, men den er ihvertfall nett og fin på vogna. Vi skal ha denne vogna "boende" i bilen - og har kjøpt maxi cosi bilsete som passer oppå vognunderstellet også.

Bagen kan også flatpakkes, slik at den får plass oppi reisevesken sammen med vognunderstellet. Genialt :-)

Den er ikke veldig stor, men jeg har prøvd den med saueskinnsposen oppi, og det fungerer ihvertfall de 4 første månedene.

Det ser ut som bagen er på størrelse med quinny dreamy bagene, og de bruker til omtrent 6 mnd.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...