Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Del Skrevet 5. september 2007 har sikkert ikkeno grunn til d, men føler meg heeelt alene... var åpen å ærlig med typen, vi hadde nettopp blitt sammen da jeg fant ut jeg var gravid, om at kanskje ikke han var pappan, men utifra tidlige ul-er så er d han likevel (men vi vet jo ikke sikkert før ungen er født da...) ... han sa d ikke spilte noen rolle og var veldig med på avgjørelsen jeg tok ved å ikke ta abort... etter de tre-fire første mnd da, så begynte han bare å gi seg f...stakk på fylla,rusa seg (litt), trakk seg mer å mer bort fra meg, selv om jeg har prøvd å forklare han hele tiden at jeg trenger han, å at vi tok denne avgjørelsen sammen...d spiller visst ingen rolle lengre...å d gjør meg så utrolig trist... han har vært med på å forandre livet mitt for alltid, å så bare vender han meg ryggen...sier ungen ikke er hannes, at jeg bare er et ludder, at jeg får ta vare på "dette jævelskapet sjøl"....jeg blir så nedbrutt at jeg klarer ikke mer, jeg bare stanger hodet i veggen... jeg skjønner ikke åssen jeg skal klare dette alene......( noen som har tips om hvordan jeg skal "komme meg ovenpå" igjen?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10296238-noen-her-som-ikke-vet-helt-hvem-faren-er/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå