Gå til innhold

neseblod

mamma :-)

Anbefalte innlegg

Hallo!

Tvilling gravid i uke 20 og blør ofte neseblod.

Har en på 2 år og en på 6 år og jobber 50%

Noen som også blør neseblod?

Har ikke gjort dette før.Er det like normalt som alt annet?

Vurderer å sykmelde meg 75%,da jeg er ekstremt sliten de 4 dagene jeg nå jobber redusert.Vil ikke være "kylling" heller. Hvordan jobber dere? og i hvilken uke?

Fortsetter under...

Har også blødd en del neseblod. Tror dette er ganske vanlig. Har hatt det i tidligere svangerskap også. Noe med at slimhinnene blir litt tynnere tror jeg. Jeg ble 100% sykemeldt fra uke 18 fordi jeg var så utrolig sliten og fordi jeg også har en på 2 år og en på 8 år som krever sitt. Legen mente jeg trengte ro og overskudd til å ta vare på barna og at det var helt idiotisk at jeg skulle jobbe nå. Så jeg synes du bare kan sykemelde deg med god samvittighet. Uansett blir du vel sykemeldt i uke 22 tror jeg. Det var ihvertfall det jeg fikk beskjed om

Takk! Skal til jordmor fredag. Er jo ikke noe vits i å leke helt heller.

Lykke til med deg og dine også. Vi får en stor flokk ;D Hun på 2 (blir 2 nå snart) er krevende. Fikk beskjed om å slutte å bære. Ikke lett. men hadde bekkenløsning med henne sist og var sykmeldt fra uke 24 med sterke smerter og måtte ha hjelp ut av sengen blant annet. Mye bedre form denne gangen,men "venter" litt på at det kommer denne gangen også. Håper selvfølgelig ikke. Vi snakkes sikkert ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...