Gå til innhold

Fra Bergen og venter gutt 24. jan 08:)


Totetteskatter + baby 2015

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg bor også i Bergen, har termin 20.januar:)

 

Vet du forresten at vi skal ha treff på Egon mandag 10.september kl 17? Det er bare å komme, hadde vært hygggelig å møte deg:) Se under linken BIM-treff i den oransje søylen til venstre på siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

hei til dere!

 

har ikke hatt tilgang på internett på en god stund, vil først og fremst takke for mange svar:) Jeg er fra Sotra, hvis dere vet hvor det er? Så er ikke lange veien inn til Sentrum. Er kjekt å komme i kontakt med flere som er så tett oppi min termin:) er det noen av dere som har bestilt time for omvisning på haukeland?

 

Takker for svar:)

klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bestilt time til omvisning på Haukeland, men trodde det var noe vi fikk sendt i posten..slags invitasjon. men jeg har ikke peiling. Noen som vet når det er vanlig å gå på omvisning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! Jeg hadde bestilt omvining på kk i november, men de ringte fra Storken og flyttet dagen fordi de ikke skulle ha omvisninger etter 1. november i år.

 

Hvis du vil bestille time er det bare å ringe KKs sentralbord så blir du satt over til storken. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Jeg har nettopp ringt ned til kk for å få omvisning..Men de hadde sluttet med det for lenge siden..:-S

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk akkurat en telefon fra KK. Timen min er avlyst i desember og jeg kan ikke få en ny time... Knu hvis jeg melder meg på kurs...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått vite at det ikke arrangeres omvisning etter 1.november, og at alt er fullt før det.

Så jeg lurer på å ta på meg doktorfrakken min og ta en tur på egenhånd;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...