Gå til innhold

De har ikke skiftet bleie på¨han i hele dag i barnehagen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan jo hende de har tatt feil bleie, bleie fra et annet barn....?Var den sprekkferdig full...??

Hvis ikke dette er tilfelle så mener jeg det er uakseptabelt.

Der jeg jobber skiftes det minimum 20 bleier daglig, på ti barn. Altså alltid før og etter soving. Og skjekkes alltid jevnt utenom dette.

Man skifter selvfølgelig ikke en bleie hvis den er tørr, men dette er jo ikke tilfelle hvis barnet har gått m samme fra halv ti til halv tre.

vil oppfordre deg til å spørre jeg, så slipper du å bekymre deg eller irritere deg.

hilsen ped. ledern

Det kan ikke være feil bleie for de vil ikke bruke up and go, men jeg tror jeg lar det bli for denne gang. Alle kan jo gjøre feil. Tror jeg heller spør om det gjentar seg- Bleien var full.

Ja, mange har en tullete regel om ikke up and go...

Da er det jo ikke til å ta feil av. Som du sier så kan alle gjøre feil, men det skal ikke skje.

Har det vært tilfelle at foreldre har hentet barn m fulle bleier hos oss, har vi lagt oss flate. Det skjer jo at man ikke rekker rundt på alle når man er midt i en bleie runde.

Synes du skal ta det opp hvis det skjer flere ganger i allefall...

Kan jo stilles slik f.eks..hvilke rutiner har dere på dette...

Krysser fingrene for at d ikke skjer igjen da ;O)

Dessverre kan det skje, men det skal ikke skje....

Jeg jobber i samme bhg. jeg har mitt barn.

3 ganger på 1 uke fikk jeg hjem i up and go... Da ble det samtale med ped.leder, har aldri skjedd igjen etter det.

Vet du hva? Det kan faktisk skje alle uansett hvor gode rutiner man ellers har. Ting skjer fort i bhg og det hender at det glipper noen ganger. Men hvis det skjer flere ganger ville jeg tatt det opp med avdelingen, men hvis dette er et engangs tilfelle ville jeg kanskje ikke sagt noe. Tror ikke barnet ditt led noen nød med full bleie en dag:-)

Jobber i bhg selv og vet at ting noen ganger kan glippe.

Annonse

Hvorfor i alle dager sier du ikke i fra med engang?? Det er det minste jeg krever av de på avdelingen til min sønn, det er jobben dems! Hadde dette vært meg hadde jeg sagt fra med en eneste gang!! Det skylder jeg faktisk barnet mitt!! Ville du gått i samme bleie dagen lang?

Jobber i barnehage selv.

En gang kom jenta hjem med masse bæsj i bleia - inntørket bæsj og ildrød stump - tok en uke med krem å få bort. Jeg sa i fra øyeblikkelig - og de fikk store øyne selv da de oppdaget forglemmelsen. Så ikke vær flau over å si fra. Slike ting skal ikke glemmes, for det skal være en del av rutinene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...