Gå til innhold

til alle røykere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har røykt under svangerskapet, prøvde å slutte mange ganger men klarte det ikke. trappet ned til fire røyk om dagen, bedre enn ingen ting tenkte jeg. Fikk en liten en på 2950 til termin. jordmor sa at det ikke var sikkert at røyken var årsaken til at hun ikke var større. Men gud så dårlig samvittighet jeg har for hva jeg har utsatt engelen min for. da jeg holdt hun i armene mine for første gang gråt og gråt jeg for nettopp dette! Sluttet å røyke etter fødselen, klarte meg i en uke så begynte jeg igjen. To røyk om dagen tar jeg fortsatt med tårer i øynene. faen ta meg tenker jeg hver dag, men klarer fortsatt ikke å slutte! Faen ta røyken og et svakt menneske som meg!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg! Det er absolutt ikke lett å slutte å røyke.Har du prøvd noen hjelpemidler? Jeg brukte tyggegummi,det hjalp faktisk...

Skrevet

nei virkelig ikke lett å slutte... men noe synd på meg er det ikke, men må leve med dette hele livet. friskt barn eller ikke. så langt alt bra takk og pris! Har ikke prøvd tyggis faktisk, det skal jeg gjøre! men ammer jeg da, vet du om det har noe å si?

Skrevet

Nei,jeg vet ikke,du må bare spøre på apoteket.Du kan også kontakte lege kanskje?

• 1 måned senere...
Skrevet

Bra innlegg!

Forhåpentligvis klarer du det neste gang :-)

Men kanskje best å slutte før du blir gravid da...

Lykke til-for dine barns skyld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...