Gå til innhold

Hvor mange er klar til fødsel og har alt av utstyr o.l kjøpt inn!!?

Anbefalte innlegg

mangler selv en hel masse! gruer meg, det verste er vognen. vi venter på at den skal komme på salg, hehe! og så går vel resten av seg, bare denne vognen jeg stresser litt med...

noen som er helt ferdige og har vasket alt av tøy og satt opp alt på barnerommet?

Fortsetter under...

vi har det vi trenger!unttatt soverom hehe det bygger vi enda og da snakker jeg ikke om barnerom men soverom til oss tre:o)

alt av babyutstyr har vi i gangen og loftet og tenker at jeg ikke skal vaske å gjøre rent før siste ukene jeg..

Er ikke helt klart men har tenkt å gjøre meg ferdig denne måneden både med siste innkjøpene og alt annet som skal gjøres klar for babyen. Regner med at jeg får høre i morgen på møte med gyn/lege om jeg går ut tiden eller ikke. Her har blodtrykket gått i taket så dersom det ikke går ned eller stabiliserer seg kan jeg forvente at fødselen blir satt igang før tiden, og da er det greit å være ferdig med alt.

oj, da må du jo holde oss oppdatert hvis du selv ønsker. Hvor tidlig er det snakk om at du skal bli satt i gang?

skjønner at det er greit for deg å få unnagjort shoppingen denne mnd.

Hmm, her er ingenting klart ihvertfall...

Har visst endel ting fra storebror, men det er jo 6 år siden han var baby og vi har bodd 4 forskjellige plasser i mellomtiden, så diverse utstyr og klær har blitt spredt rundt omkring... Får ta en samlerunde i løpet av oktober. Det viktigste jeg må skaffe er vel et bilsete så vi får med oss ungen hjem fra sykehuset, så kan det meste annet ordnes etterhvert som behovene melder seg.

:-)

Annonse

Er IKKE klar! Kun kjøpt vogn. Trur vi skal dra å hente stellekommode og seng i helga hos svigers, men det er kun for det er siste helg vi kan dra dit før termin. De bor ganske langt unna. Har masse igjen! I tillegg må vi vaske rundt hele leiligheten og det kommer til å ta laaaangt tid:( Trenger virkelig de 9 ukene jeg har igjen til å forberede meg...

Alt klart her å:o)

Er så utrolig glad for det, for nå merker jeg at det blir tyngre og tyngre.

Vurderer å starte med julegaver i oktober så er det i boks å. Skal ha keisersnitt, å da har jeg hørt at det tar litt tid å komme seg.

frukt med frø:

vi har fått satt opp gipsplater,men etter det er det sparkling, maling og legge nytt gulv...håper vi snart blir ferdige,jeg gjør ingenting for har funnet ut at jeg har betennelse i hofta og får vondt etter en liten stund..sambo er litt lei og skyver det unna..men vi skal nok bli ferdige:o)

Jeg er kjempe klar til fødselen!! Skal bli godt å få hun ut!! Har ikke fått kjøpt alt, men det viktigeste.. eller mangler seng, men den skal vi kjøpe og montere neste uke!

Er begynt å bli svært utolmodig nå!! 60 dager igjen... hvordan skal dette gå??

jeg er faktisk helt klar;) har alt fra eldstemann på 2 år, har bare kjøpt noe nytt tøy. har vaska str 50 og 56, for det har jo vært så fint vær til og tørke i!!

jeg er også veldig klar til fødsel. men gruer meg litt også, ikke til selve fødselen, men til alt det ny som skjer fremover...håper bare denne gutten får ett bedre sovehjerte enn forrige mann..

er førstegangs, og her er alt klrt til lille tulla kommer....fått en del kokmplikasjoner i svangerskaøet,så kan hende hun kommer med ks i oktober,og da er det greit å være ferdig med det prsktiske,...krysser fingrene for normal fødsel,men får se hva som skjer...:)

Annonse

Takk Pimienta – så er det ikke bare meg som avventer...

Har også tenkt å kjøpe nyfødt-bilstol først, ha kurven m/utstyr og endel helsetepper klart mot slutten av oktober – så får jeg sende far ut med en liten apotek-liste når fødselen er vel overstått... Men, nå er jo jeg en av få som ikke vet kjønn ennå, så innkjøpene er liksom ikke helt enkle:) Har absolutt INGENTING fra tidligere (var egentlig ferdig...) Er i grunnen mer opptatt av å start julegavehandelen - så kan jeg heller kose meg med mine, etterhvert 4 barn, i adventstida...:)

Vi har malt rommet til vesla,bestilt vogn og svigers skulle bestille bilsete. På barnerommet ligger en flatpakke med barneseng i,har enda ikke montert den. Ellers mangler vi vel stortsett det meste annet. Eller jo,har lammeullspose fra da jeg var liten,den er nyrensa og klar,men det er det hele. Har noen søte klær som ligger i posene enda,men aner ikke helt om de er brukanes,eller om de bare er "til pynt",he-he! Tenkte ikke så nøye over hva jeg egentlig kjøpte,var mest i gledesrus,jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...