Gå til innhold

Uff, Ble litt lei meg jeg nå=o(

Anbefalte innlegg

Hadde søkt fødeplass på Ullevål fordi de er de eneste som er nærmest her jeg bor som har lystgass.A-hus har ikke. Har ikke spes lyst å føde uten smertestillende i åpningsfasen...=o(

Så skal prøve å søke en gang til men tror ikke jeg få plass..er jo ikke lenge til jeg skal ha ordinær UL heller...Vel, 4-5 uker, men likevel, tiden gå fort...

Hva ville dere ha gjort.? Noen som har erfaringer å dele med fra A-hus?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10294537-uff-ble-litt-lei-meg-jeg-n%C3%A5o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når har du termin?Jeg har fått plass på Ahus.Termin 17 mars.Ul 19 okt.

Jeg fødte datteren min der for 7 år siden,og har bare positive ting å si om fødeavdelingen og barselavd der(barsel 12etg).

Jeg hadde en veldig tøff fødsel,og måtte kjøres til intensiven ikke lenge etter fødsel pga tap av 3 liter blod.Og de var så flinke med meg og behandlet meg godt.Over alt på sykehuset.Ble også innlagt med modningsrier og de gjorde alt for at jeg skulle slappe av og få sove litt.

Roser de,det er helt klart.Kom også inn 2 uker etter fødsel pga oppfølging etter en dramatisk fødsel.Men som endte godt og jeg følte meg nesten som i "mammas" armer.

Så ikke bekymre deg for Ahus.....Klem

Hehe... glemte det... Termin min er 3 mars etter en tidlig UL....

Driver veldig å heller mot A-hus...

Godt å høre at du hadde en fin fødsel der...Tenker nå at siden A-hus er nærmere meg så er det kanskje det beste å gå dit...=o)

Tusen takk for at du delte=o) Ble glad nå=o)

Klem

Hei... Jeg fødte på A-hus for 4 år siden, og har bare fint å si om sykehuset. Vurderer faktisk å søke meg dit igjen. Kan også velge Fredrikstad, ligger liksom midt i mellom. Jeg hadde en veldig rask fødsel og rakk ikke å få smertestillende, det eneste jeg fikk var akupunktur og det virket på meg. Tok av toppene på riene. Er veldig glad for at jeg ikke tok noe annet, for formen var så fin etterpå. Ble ikke dårlig og det syns jeg var deilig.

Ønsker deg lykke til uansett hva du velger, men hvorfor vil du absolutt ha lystgass, du vet at det kan føre til kvalme og at du da kan bli dårlig etter fødsel? De gir deg jo det du trenger av smertestillende skulle du behøve det. Jeg er veldig glad at jeg slapp, men så er jo ingen fødsler like heller da. Skjønner godt de som velger å få det også, når man ligger der time etter time. Det slapp heldigvis jeg. Var over på et blunk :=)

Jeg har termin 31 mars... kanskje vi sees;) Siden jeg er andregangsfødende så er det jo lov å håpe at jeg ikke går over tiden...hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...