mollapus Skrevet 5. september 2007 #1 Del Skrevet 5. september 2007 Hei! Jeg var hos legen i dag. Fikk da beskjed om at jeg mest sannsynlig har hatt en SA. På fredagen fikk jeg kraftig smerter i venstre bryst, så magen. Noen timer etterpå var jeg på do. Såg da at jeg blødde. Og det ble bare verre. Måtte skifte tampong hver 1 time. og ofte bytte om med en gang. Tirsdagen roet det seg litt, som i dag tidlig. Men det forverrer seg til kvelden.. Jeg blødde nesten ikke da jeg var hos legen. Men no har jeg mye smerter og blør mye igjen. Jeg skal på kontroll igjen ¨på tirsdag. Men hun sa jeg måtte ringe legevakten i morgenkveld om det ikke sluttet å blø. Jeg fikk ikke utslag på en graviditetstest. Men dette varierte sa hun. (med min sønn slo den ikke ut før jeg var fullgått 7 uker) Har hørt om noen tabeletter som kan hjelpe? noen som vet? Jeg har så vondt no. Og vurderere å kanskje ringe legevakten i kveld. For da jeg snakket med legen, var jeg ganske pigg.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10294463-sa/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå