Gå til innhold

BIM TREFF PÅ LENA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi som var på treff i dag hadde det så koselig sammen at vi vil forsøke igjen på onsdagen. Denne gangen er det da Grillen på Lena som blir stedet. For de som ikke vet hvor dette er så ligger det så å si rett ovenfor gata til Nille og Totens sparebank. Ved en stor parkeringsplass. Umulig og ikke finne frem der.

Til de som har med barn så tror jeg ikke det er noe leker til de små som de kan kose seg med mens vi har lunsj.

Jeg vil i allefall bare få si at jeg syns det var veldig koselig og møte dere idag. Godt og snakke med likesinnede, gubben begynner og bli lei alt babysnakket, hehe

Gry+ lille Nikolai

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes også d var veldig koslig!!! godt å treffe noen i samme situasjon:) gleder meg til onsdag!!

Skrevet

hooi ;) har vært på ferie jeg men nå er jeg tilbake å vil gjerne være med på treff... line og marianne??? hehe dere blir med dere å eller?

klem

Skrevet

Ja jeg vil være med jeg :) Kan jeg haike med noen?? *hint Silje* hihi...

Marianne

Skrevet

selvfølgelig kan du sitte på marianne :) helt i orden det vet duh :)

Skrevet

Jeg blir med:-) Nå er jeg snart frisk og rask og på beina igjen.-)))

Skrevet

Hei :-) Usikker på om jeg får til å komme på onsdag. Har fått et møte jeg må på klokka ett på Gjøvik...

Men takk for sist til dere jeg møtte i forrige uke, det var trivelig. Prøver å få med meg neste treff :)

Guro

Skrevet

Hei hei.

Dere toten jenter har ikke lyst til å komme til Gjøvik på ett treff en kveld denne uka da?

Skrevet

er d ingen som skal på treff i morra eller?? er da så dårlig respons her...

Skrevet

hei,

Joda det blir treff i morgen. Jeg og Chess kommer i allefall. kl 12 på grillen. man kan jo ikke unngå og ikke se oss. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...