Gå til innhold

Ny jenteklubb med termin, evt navn og noen små ord og hvor dere bor. Så får en ren liste:o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

jeg blir 26+1(dvs 27 buhu..) år denne mnd og venter ganske sikkert en jente men mens termin 21.11 og ul. termin 30.11.

Hun skal hete Aida Marie og har fått fødeplass på Ullevål.

Jeg bor på frogner i oslo.

Annonse

Jeg er 38 år bor utenfor Stavanger (innflytta nordlending) og venter den første (etter 10 års prøving) og 3 ul har bekreftet at vi venter ei jente som skal hete Stine :-)

Termin ja er 11.11.07

HeiHei :)

Ifølge ul er jeg visst også så heldig og venter en jente. Menstermin er 3 nov, men den ble framskyvet ett par dager etter ul`n, så ny termin ble 29 okt. Men holder meg fortsatt sammens m dere jeg ;) Er fra Trondheim, og lille prinsessa har fått navnet Ailèn. :)

Først vil jeg si hurra for Rosaline som endelig får seg en liten jente!

Skal selv ha en jente som skal hete Ingrid Anita etter min mor og svigermor, forventet ankomst er 5. november. Har og begynt med nedtelling og det er 60 dager igjen!! Om 20 dager er jeg høygravid jenter!! Er begynt å bli veldig utolmodig så lurere veldig på hvordan jeg skal klare 60 dager til.. men det ordner seg nok.

Bor i Bergen sammen med min mann, men er oppvokst i ytre Sogn:) Glemte nesten å skrive hvor gammel jeg er: er 22 år:)

Annonse

Venter ei jente den 23 november,og skal føde på Bærum Sykehus(bor i Slemmestad)

Er gift og fyller 29 år like før termin. Dette er vårt første barn,men har en kjempesnill vofse som blir stolt "storebror" :-)

Oj, her var det mye jenter!!

Jeg er 31 år og venter første, også en jente som skal hete Sofie.

Termin er 10.november, bor i Oslo og skal føde på AHUS.

Jeg er 22 år og bor i drammen med min forlovede. Vi venter vår første og det skal være jente(ellers blir det en rosa gutt hihi).

Jenta vår skal hete Celine Victoria og etter planen komme 27 november på sykehuset buskerud. Per idag er det 83 dager igjen.

Hallo :o)

Jeg er 24 år, venter nr 2 10 november, som vi har fått beskjed på ul at er jente.

Har en gutt som er 2 1/2 når lillesøster kommer, og han er verdens beste, så krysser fingrene for å få ei som er like snill!

Jeg bor på nedre Romerike.

Heihei!

Jeg er 28 og venter første, som vi tror skal hete Frida. Termin 5 november. Bor i Larvik. Begynner å bli litt utålmodig samtidig som barnerommet ikke er ferdig ennå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...