Gå til innhold

Når har dere alt klart til babyen?

Anbefalte innlegg

Jeg har termin i begynnelsen av januar. Har kommet frem til at jeg vil ha alt klart 1 måned før, i tilfelle hun velger å komme i f.eks jula. Vil ikke stresse rundt på bensinstasjoner etter bleier i størrelse newborn ;)

Hva tenker/planlegger dere andre?

Fortsetter under...

Jeg tenker også å ha alt i hus før jul. Vi skal hjem til Sunnmøre i jula (bor i Bergen), så da blir det nok å tenke på. Litt for å få ro i sjela også:)

Vi har begynt å planlegge de fleste kjøpene allerede, lager lister og kikker på ting, og har så smått begynt å kjøpe inn ting. Kjøpte for eksempel dundyne på salg på Princess nå, 30% rabatt!

Det er jo det greie med å begynne tidlig, da kan man få med seg noen tilbud:)

Tenker som deg, har ingen planer om hysterisk shopping månedsvis før, men tar litt og litt. Har også termin i begynnelsen av januar og har slett ikke tenkt å pese trillrund rundt i butikker midt i julestria eller risikere å ikke ha det jeg trenger:-)

jeg har termin i slutten på januar, så kaskje jeg skal satse på det store nyttårs salget, he, he;). mine foreldre bor i spania å min mor har det med å gå amokk på alle markedene der nede så hun har alerede kjøpt inn haugevis med klær og vinterdress til barnet, å der er det jo klær så en ikkje får tak i her også så det er jo litt gøy;)) å svigers har sagt at de skal kjøpe barnevogna. så da er det jo seng å stellebor igjen da....å sikkert mye annet....det er jo et virvar av babyutstyr så det er jammen meg ikkje lett å vite hva en trenger og hva en ikkje trenger....

jeg har ikke begynt i det hele tatt men følger litt med i tilfelle det blir bra salg og sånt.Har termin 30. jan. jeg skal til utlandet i slutten av oktober så da blir det sikkert litt shopping og gaver fra mannens familie. mamma og pappa skal kjøpe vogn og 2 senger så blir en tur til sverige i november. ikke no stress her i gården!

Jeg er enig med dere, har termin i slutten av jan. så jeg stresser ikke så mye. Kjøper litt når jeg kommer over det, og om det er noe på tilbud. Vogn skal jeg kjøpe brukt av en på jobb, vogge har jeg fra jeg selv var liten, bilsete får vi av onkelen og tanta mi som har en gutt på 2 år. Får også endel andre ting som de ikke trenger lenger. I tillegg fikk svogeren og svigerinna mi en gutt 3. sept, (blir gutt på oss også)så det er mange å arve av.....Greit å ikke stresse for mye og da!

Annonse

Jeg også har termin i begynnelsen av januar. Jeg har ikke kjøpt noe ennå, men tenker også å ha det meste klar innen jul. Egentlig har jeg det meste fra før, da vi allerede har en jente på 4 år, men jeg må jo har alt end fra loftet, sjekket og vasket, så det begynner jeg vel med i desember vil jeg tro.

jeg har termin 5 januar...vogn har vi allerede..mamma og pappa og svigers betalte den. vi skal få endel ting til jul: sprinkelseng, odenwalder pose og lekegrind...så kjøper vi vugge og lammeskinn når det er halv skatt i desember :) har en gutt fra før så vi har bleiebøtte, klær, babyleker osv fra ham ..veldig greit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...