Gå til innhold

Hvem Peppes pizza syns du er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben er ikke hjemme før litt over kl 19, å da har han lyst på pizza fra Peppes. Jeg tror jeg kun 2-3 ganger i mitt liv har spist pizza derfra. Så nå trenger jeg tips om en god peppes pizza. Jeg syns det er godt med mat som smaker litt.

Hva er din Peppes favoritt?? nr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Californian dream syns jeg er den beste. Skinke, rødløk, rømmesaus og ruccolasalat, naaaaaam...

Skrevet

Hva er det på den da, laffen?

Skrevet

thai chicken er god

heavy heaven er god

Skrevet

Thai chicken, den er god;)

Nr...nei, så dreven er jeg ikke, hehe.

Skrevet

rio grande her og......mmmmmmmmmmm.......

Skrevet

Fly away.... ahh nå ble jeg sulten nå!

Skrevet

OK, jeg hadde bare lyst å spørre om du skriver "hvem" med vilje? Er Peppes pizza en person? Forøvrig liker jeg Dolly Dimple's. ;-)

Skrevet

Takk for opplysningen. Godt skrivepoltiet har noe å henge seg opp i.... Jeg skal sørge for at dere har nok å gjøre.

Skrevet

Tenkte det samme som Prinzessin da jeg leste overskrifta... Ikke så greit å holde styr på pronomene nå til dags... Får føye til at det absolutt ikke er første gangen folk her inne ikke kan korrekt norsk.

Skrevet

Hehe... Ble du fornærmet? Når en person skriver noe man ikke liker, er den eneste muligheten at personen har "hengt seg opp i noe"? Jeg syns det er rart å se slike elementære feil hos voksne, det er alt. Noen skriver slik med vilje, mens noen tror det er riktig. Jeg lurte bare. :-)

Skrevet

tasty vegie og california dream! før var det blue moon men fjerna den jon :(

Skrevet

Du kan le du.... Jeg ler ikke, har slitt hele livet med å skrive riktig. Da er det ikke noe morro å bli "hengt ut" eller kall det hva du vil, her.....

Skrevet

Jeg antar du skjønte fullt ut hva hun mente.

På denne siden synes jeg det holder jeg.

Jeg skriver og et utrolig enkelt språk her inne jeg ikke ville brukt i andre sammenhenger. Og masse, masse skrivefeil fordi jeg skriver fort og ikke gidder (jepp, ren og skjær latskap! ) å lese over før jeg lagrer.

Men jeg regner med at de fleste her inne er såpass oppegående at hvis de har interesse av å lese eller svare meg så tolker de riktig mening ut av det!

Og om ikke så antar jeg de spør.

Og jeg skjønte deg i alle fall Bente69.

Skrevet

Hengt ut? Når jeg spør om du skriver slik med vilje, og om Peppes pizza er en person? I skolen skal barna våre lære forskjellen på "hvem" og "hvilken", "hva slags" osv., og da nevner man gjerne at "hvem" brukes om personer. Hvordan en voksen dame klarer å kalle dette uthenging, er helt utrolig. Det er mange her inne som bruker dysleksi som en unnskyldning fordi de ikke gidder å lære seg rettskriving - dessverre. Om du har dysleksi eller ikke, aner jeg ikke. Men jeg gjør ikke narr av folk med dysleksi, bare folk som lider av seriøs latskap. Og det du så her, var ikke uthenging. Jeg tror du bør slå opp dette ordet.

Skrevet

Synes Easy Rider er god jeg, det er nr 8. Og rømmedressing er et must ;o) Kikk innom peppes.no så ser du hva de har.

Skrevet

Hva får deg til å tro at jeg ikke har noe bedre å foreta meg, bare fordi jeg spurte om denne ene tingen? Jeg slutter aldri å forundre meg over at når folk misliker noe som blir skrevet, tror de at personen som skrev det ikke har noe annet å gjøre. Går det virkelig an? Jeg diskuterer alt mellom himmel og jord, jeg. :-)

Skrevet

Easy Rider og Heavy Heaven :))

Skrevet

Jeg synes deeper love er best :) Pleier å kjøpe den når vi bestiller derfra :) Peppes er best, og rømme dressingen deres er bare sååååå gooood :D

Skrevet

heavy heaven (mener det er peppes)

mye kjøtt, mye smak

Skrevet

NEW ORLEANS ! Herreguuuuuuuud så god, marinert biffkjøtt, mais, ananas, saus, paprika NAMMM ! Med rømmedressing er den HALLELUJA !

Skrevet

Ingen ;) He he. Anbefaler dolly dimples i stede men nå har du vel spist :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...