Gå til innhold

Fortvilet nå

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Faren til elste kom å hentet han nå, å skal ha han i to timer. Han har han annen hver helg og en ettermiddag i uken.

Når han kommer hjem er han helt umulig å ha med å gjøre. Svarer frekt, hører ikke etter, spytter, løper, kaster, bråker, tisser seg ut+++

Bhg har å klagd på han etter at faren begynte å ha han oftere. Ikke får han ordentlig middag der, det går i vafler, macdonalds, pølse med brød, godter. Og enkelte ganger får han ingen mat fordi faren ikke har råd...

Vet ikke hva jeg skal gjøre, men dette går ikke lenger. Gråter bare av tanken, er så sliten av å "roe" han ned etter besøkene. Nesten sluttet å ta han med noen plasser fordi han ikke kan oppføre seg.

Noen som har noen gode råd eller forslag? Gir opp snart.

Vet ikke hva jeg har skrevet nå, men...

Fortsetter under...

Hei!

Uff ikke noe hyggelig når det blir på den måten. Virker som han kanskje ikke får nok oppmerksomhet når han er hos faren sin, og da får du dessverre den negative reaksjonen når han kommer hjem igjen. Barn som ikke får nok oppmerksomhet søker oppmerksomhet på de utroooligste måter både positiv og negativ bare for og blir "sett"..Jeg tror det blir sånn fordi de får litt vondt inni seg. Har du og faren en god tone dere i mellom sånn at det hadde gått an og si det som det er? Eller er du redd han går i vranglås og ikke vil innse at sønnens deres ikke får tilfredsstilt behovene sine når han er hos pappa? Det er jo tydelig at noe ikke er som det burde hvis han endrer oppførsel sånn. Er så vanskelig og gi råd om sånne leie ting som dette,men hva med og foreslå og kutte ut ukedagene og se hvordan det blir? Hvis faren ikke gidder ta vare på han når han først er der så er det bedre og slippe at han er der mer enn nødvendig? De burde jo seff ha kontakt men for enhver pris? Og for deg og sønnen din ville det vært bedre og ihvertfall ha alle fem dagene i uka sammen og så slipper du og kjefte og han og være der et par timer for så og komme hjem med forandret oppførsel? Håper du får flere svar på innlegget ditt så du får litt tips og tenke på :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...