Axus' girlfriend Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Er det slik at man må ordne seg jordmor selv, eller får man ordnet dette igjennom første svangerskapskontroll hos legen? Fikk ingen informasjon om dette da jeg var til legen!!
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 du må selv ringe til jordmor. Det skal normalt ligge med telefonnr til helsestasjonene i din bydel/ditt distrikt. Hvis du bor i by, og er i tvil hvilken bydel du tilhører, kan du finne det ut ved å gå inn på kommunen din sin hjemmeside. Men når du skal ringe til jordmor er vel litt individuelt. Ingen vits i å ringe for tidlig, for du får normalt ingen kontroll før etter UL.
myrias Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 er det virkelig så lenge mellom lege og jordmor? må man vente til etter ul? Husker ikke åssen det har vært de to andre gangene jeg var gravid, men det blir jo 2 måneders venting iallfall mellom lege og jordmor.. hørtes så mye ut. Noen andre som vet noe om det?
Axus' girlfriend Skrevet 5. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2007 Forferdelig lenge. Var hos legen for 14 dager siden, og det er fortsatt nesten 1 1/2 mnd til jeg skal til UL. Synes det er lenge til om jeg må vente til jeg er seks mnd på vei før jeg får tatt en prat med jordmor..
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Jeg var på første kontroll hos legen i uke 10 og fikk ny time til uke 14. Sist hadde jeg også første time hos lege i uke 10 og fikk ordnet meg time hos jordmor til uke 15. Bare ring. De vil jo si fra til deg om når du får time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå